Ik heb geen FB. Geen actieve iig.quote:Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar via FB (hi-ha-ho) is Toren-C Els een fenomeen(pje) geworden.
Oh, die jongen die een hamburger ging uitkotsen tijdens ER.quote:Op maandag 29 september 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man je kent hem wel. Die kickbokser.
[ afbeelding ]
Els is een persiflage op de hippe 40+ vrouw. 1001 funny pics heeft het opgeleverd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. Geen actieve iig.
Misschien vindt hij vlees ook goor.quote:Op maandag 29 september 2014 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh, die jongen die een hamburger ging uitkotsen tijdens ER.
Ja die bedoelde ik. Kwam niet op zijn naam.quote:Op maandag 29 september 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
Julian van Lijden, die speelt nu bij Kemphanen
das pas een pieterbaas
Dan ga je niet meedoen aan ER.quote:Op maandag 29 september 2014 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien vindt hij vlees ook goor.
Er zitten wel twee vegetariërs bij, begreep ik bij die proef.quote:
Ja maar die ene at wel gewoon de kikker op.quote:Op maandag 29 september 2014 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten wel twee vegetariërs bij, begreep ik bij die proef.
Ja, was ook een kwestie van leven en dood (aarde en hel snappen jullie hem?)quote:Op maandag 29 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ene at wel gewoon de kikker op.
En hemel he?quote:Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, was ook een kwestie van leven en dood (aarde en hel snappen jullie hem?)
Ik had het gezien.quote:Op maandag 29 september 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En hemel he?
Maar goed ik gok dat niemand verder hier het kijktDus het is praten tegen dovemansoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |