quote:
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele slangen.En gewoon geen pics.
Dat lampje is ook veel te interessant.quote:Op maandag 29 september 2014 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.
Ik ben ook interessant...en bijdehand.quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lampje is ook veel te interessant.
Gevaarlijk omdat over jezelf te zeggen, maarja, anders gaan we ook niet trouwen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook interessant...en bijdehand.
Natte taart.quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
Was jij al wel legal toen je je registreerde?quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik kansloze oneliners had, tot Antoine kwam posten.
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.quote:Op maandag 29 september 2014 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.
Je moet gewoon lekker leven.
Schapen, wolven en herders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!quote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ze zijn op verkansie, ik mis ze.
Een weekje, vrijdag zijn ze weer terug.quote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!
Mjah, ik hou van die beesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |