Focking koud gekquote:
Corrie deed er niet aan mee want die is saai, Uccie had mij een filmpje gestuurd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Focking koud gek![]()
Helemaal gemist dit, toen zat ik in Ijsland zonder wifi.
Mietjequote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het filmpje niet te delen dus dat doe ik dan ook niet.
Of je wordt nat op plekken waar je droog moet blijven.quote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan hypes en zeker geen hypes waarbij je water over je heen moet gooien. Op mijn leeftijd is dat geen goed idee, dan zie je dingen die je niet wil zien.
Op jouw leeftijd moet je allang blij zijn als je een beetje vochtig wordt, een emmer tegelijk is voor de rest van het jaar opmakenquote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan hypes en zeker geen hypes waarbij je water over je heen moet gooien. Op mijn leeftijd is dat geen goed idee, dan zie je dingen die je niet wil zien.
DOuchen doe ik wel privé hoor timmmmm daar maak ik geen filmpjes van.quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je allang blij zijn als je een beetje vochtig wordt, een emmer tegelijk is voor de rest van het jaar opmaken
Hoeveel keer per maand?quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
DOuchen doe ik wel privé hoor timmmmm daar maak ik geen filmpjes van.
Doe ik met onderbroeken ook zo. Dat wassen kost ook zoveel waterquote:Op maandag 29 september 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, ik moet op de centjes letten tenslotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |