Nounou, poe poe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jouw mind was wel lekker 6 seconde telaat
Nee, ik indexeer de daadwerkelijke posts. Moet ook wel omdat je anders geen uitgebreide stats kunt laten en en Mycroft zou dan ook niet werken.quote:
Omdat ik dan geen uitgebreide stats kan laten zien. Ook moet je dan veel meer data ophalen, er zijn veel meer profielen dan dat er nieuwe posts bijkomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:30 schreef DrNick het volgende:
Bondage, waarom doe jij het niet op basis van de postcounter in het profiel?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
even pohi gecheckt, 2 posts in crewfora.
Gewoon dat laten checken naast het indexerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik indexeer de daadwerkelijke posts. Moet ook wel omdat je anders geen uitgebreide stats kunt laten en en Mycroft zou dan ook niet werken.
Dan missen we er dus nog één.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
even pohi gecheckt, 2 posts in crewfora.
Ach, da's 400.000 requests per dag erbij in text-only?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen uitgebreide stats kan laten zien. Ook moet je dan veel meer data ophalen, er zijn veel meer profielen dan dat er nieuwe posts bijkomen.
Jup. Beetje boel...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ach, da's 400.000 requests per dag erbij in text-only?
Weet ik niet precies. Ik heb ook geen idee hoe je het exacte aantal uit een profiel zou kunnen berekenen. Imo moet je dan zodra het 00:00 is in één keer alle profielen ophalen omdat je anders niet weet wat de stand is voor de nieuwe dag.quote:
Het grote geheim van Arceequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik heb ook geen idee hoe je het exacte aantal uit een profiel zou kunnen berekenen. Imo moet je dan zodra het 00:00 is in één keer alle profielen ophalen omdat je anders niet weet wat de stand is voor de nieuwe dag.
Blijkbaar. Ik heb er wel eens over na zitten denken maar kan geen manier of formule bedenken. Het ophalen van profielen kost tijd, er zullen profielen zijn die dan na 00:00 worden opgehaald en in die tijd kan iemand posten, je krijgt dan een verkeerd aantal voor de nieuwe dag.quote:
Misschien kan je het aan hem vragen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb er wel eens over na zitten denken maar kan geen manier of formule bedenken. Het ophalen van profielen kost tijd, er zullen profielen zijn die dan na 00:00 worden opgehaald en in die tijd kan iemand posten, je krijgt dan een verkeerd aantal voor de nieuwe dag.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb er wel eens over na zitten denken maar kan geen manier of formule bedenken. Het ophalen van profielen kost tijd, er zullen profielen zijn die dan na 00:00 worden opgehaald en in die tijd kan iemand posten, je krijgt dan een verkeerd aantal voor de nieuwe dag.
Ik heb hem al gelokt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien kan je het aan hem vragen?
Ik hoef het niet per se te weten. Hij heeft zijn manier en ik die van mij. Het indexeren van posts geeft mij de mogelijkheden uitgebreide stats aan te bieden, dit komt echter met een aantal nadelen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien kan je het aan hem vragen?
ah oke ja snap ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoef het niet per se te weten. Hij heeft zijn manier en ik die van mij. Het indexeren van posts geeft mij de mogelijkheden uitgebreide stats aan te bieden, dit komt echter met een aantal nadelen...
Ook na het herindexeren ontbreken er nog steeds drie posts. Zal er toch wel één verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
Bassie en Adriaan en het avontuur naar de verloren forumpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |