En het komt toch niet meer verder dan honderd posts over het algemeen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is ook een beetje nachtbaggeren om het nachtbaggeren geworden
Ik snap vaak waarom ik meestal rond dit uur slaap.quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NB valt al tegen sinds het naar B&H werd verplaatst helaas.quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maak eens plannen om het in oude glorie te herstellen.quote:Op zondag 28 september 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
NB valt al tegen sinds het naar B&H werd verplaatst helaas.
Dat is al zo vaak gedaan.quote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maak eens plannen om het in oude glorie te herstellen.
NB hoort in ONZ.quote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
Nachtbagger werkt in KLB het best als het niet geforceerd wordt.
Maar een random topic in KLB kan ook een prima nachtbaggertopic worden.quote:
Samen met Lompe~ een nieuwe nachtbagger maken, ik denk wel dat 'ie ervoor te porren is.quote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak gedaan.ONZ moet gewoon actiever worden, maar ja, dat lukt niet echt.
Zo kwam ik eerder vandaag een topic vol alpaca's tegenquote:Op zondag 28 september 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
Nachtbagger werkt in KLB het best als het niet geforceerd wordt.
En gister ofzo een André Pronk adoratietopic. Dat is geen nachtbagger tho.quote:Op zondag 28 september 2014 00:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo kwam ik eerder vandaag een topic vol alpaca's tegen
Die jaquote:Op zondag 28 september 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
En gister ofzo een André Pronk adoratietopic. Dat is geen nachtbagger tho.
Foto's van André Pronk posten in topics van Roadtrip is gewoon traditie.quote:Op zondag 28 september 2014 00:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die ja
Andries Knevel was klaar voor het begon
Nee, NB hoort gewoon in ONZ thuis. Sowieso moeten meer mensen op ONZ worden gewezen, misschien dat KLB dan minder een ONZ 2.0 wordt.quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar een random topic in KLB kan ook een prima nachtbaggertopic worden.
Ik heb het niet enkel over NB, ik heb het ONZ in het algemeen. Voor jouw tijd was het echt actief, met leuke painttopics, goede topics vol ONZ, een vermakelijke NB, etc. Nu is het zo dood als wat, er wordt bijna niet meer gepost. En een actief ONZ resulteert in een actieve NB, wat meestal een goed iets is. Het hangt samen, snap je.quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Samen met Lompe~ een nieuwe nachtbagger maken, ik denk wel dat 'ie ervoor te porren is.
Deze manquote:
Dat KLB en ONZ verschillende forums zijn, lijkt voor sommigen inderdaad moeilijk te begrijpenquote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, NB hoort gewoon in ONZ thuis. Sowieso moeten meer mensen op ONZ worden gewezen, misschien dat KLB dan minder een ONZ 2.0 wordt.
Nou ja, je kunt iets vaak niet forceren. Mensen hangen rond waar ze rond willen hangen. Nu is het klb. Wie weet met kerst wel LIF, je weet het niet.quote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, NB hoort gewoon in ONZ thuis. Sowieso moeten meer mensen op ONZ worden gewezen, misschien dat KLB dan minder een ONZ 2.0 wordt.
[..]
Ik heb het niet enkel over NB, ik heb het ONZ in het algemeen. Voor jouw tijd was het echt actief, met leuke painttopics, goede topics vol ONZ, een vermakelijke NB, etc. Nu is het zo dood als wat, er wordt bijna niet meer gepost. En een actief ONZ resulteert in een actieve NB, wat meestal een goed iets is. Het hangt samen, snap je.
Nou, doe er wat aan.quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat KLB en ONZ verschillende forums zijn, lijkt voor sommigen inderdaad moeilijk te begrijpen
Het is fora.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |