Ik heb gewoon niks anders te doen, wat zegt dit over mij?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik snap dat het afzeiken op FOK! soms voor gaat bij jou.
Als ik je elke dag dezelfde inhoudelijke post zie maken, best veel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks anders te doen, wat zegt dit over mij?
Ten eerste was het een goedbedoelde tip en ten tweede streef ik het alfa zijn niet na.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef wickedmen het volgende:
Hoink pls.
Je was een beetje goed bezig maar nu doe je, jezelf toch weer voor als een kneus die zich gedraagt als alpha.
Wat dan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik je elke dag dezelfde inhoudelijke post zie maken, best veel.
Ik ben er erg mee geholpen zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik je elke dag dezelfde inhoudelijke post zie maken, best veel.
Altijd dat liegen en erom heen praten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ten eerste was het een goedbedoelde tip en ten tweede streef ik het alfa zijn niet na.
En ja, je perceptie was verkeerd.
Dat is fijn voor je. Maar dan ben je best zwak mentaal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben er erg mee geholpen zo.
Ga je nu kaatsen wicked? Je mag gewoon proberen, ik antwoord eerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef wickedmen het volgende:
Altijd dat liegen en erom heen praten.
En ik zeg dat je liegt. Wat is daar zo erg aan? Is gewoon een mening en niemand geeft een fuck. Hoef je niet op te reageren hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je nu kaatsen wicked? Je mag gewoon proberen, ik antwoord eerlijk.
Ja, maar wicked jij ging me analyseren met je mensenkennis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En ik zeg dat je liegt. Wat is daar zo erg aan? Is gewoon een mening en niemand geeft een fuck. Hoef je niet op te reageren hoor.
Vervelend voor je. Ik hoop dat je met teleurstellingen kan omgaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:15 schreef wickedmen het volgende:
Nu snel weer O.T: Ik wil verdomme verhalen horen, geen kneuzendiscussies houden.
Kquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je met teleurstellingen kan omgaan.
Toch wel. Altijd leuk om deze discussies te houden en te winnen maar voelt toch aan alsof ik 30 minuten van mijn dag nooit meer terug krijg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
Dit is wel een beetje een anticlimax.
Nope, mijn vriendin slikt voor zover ik weet altijd de pil en dat is ook nog nooit misgegaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toch wel. Altijd leuk om deze discussies te houden en te winnen maar voelt toch aan alsof ik 30 minuten van mijn dag nooit meer terug krijg.
Verder O.T: Nooit eens meegemaakt Deadprez?
Een discussie win je niet door je eigen gelijk te verklaren. Maar hoe is de discussie in jouw ogen gewonnen? Want volgens mij was jij bezig met een analyse.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Toch wel. Altijd leuk om deze discussies te houden en te winnen maar voelt toch aan alsof ik 30 minuten van mijn dag nooit meer terug krijg.
Verder O.T: Nooit eens meegemaakt Deadprez?
okquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een discussie win je niet door je eigen gelijk te verklaren. Maar hoe is de discussie in jouw ogen gewonnen? Want volgens mij was jij bezig met een analyse.
Je weet wat ze zeggen hequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, alweer een verwijzing naar je seksleven. Spannend.
Ja, maar zij heeft waarschijnlijk wat meer verstand dan de Blondjes_93 die wicked meeneemt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, mijn vriendin slikt voor zover ik weet altijd de pil en dat is ook nog nooit misgegaan.
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar zij heeft waarschijnlijk wat meer verstand dan de Blondjes_93 die wicked meeneemt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |