Analyseer mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daarvoor is er ook geen aanleiding voor geweest.
Heb al een paar aanleidingen gezien waar best een psychologische blik op los gelaten mag worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daarvoor is er ook geen aanleiding voor geweest.
Oh dan zou dat blijkbaar niet interessant genoeg moeten zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb al een paar aanleidingen gezien waar best een psychologische blik op los gelaten mag worden.
Doe effe een quotje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb al een paar aanleidingen gezien waar best een psychologische blik op los gelaten mag worden.
Waarom reageert hoink altijd zo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op standaardreacties van Hoink reageren.
Dunno, macht der gewoonte? Misschien heeft hij frustraties of psychische problemen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom reageert hoink altijd zo?
Of misschien zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dunno, macht der gewoonte? Misschien heeft hij frustraties of psychische problemen.
Nu moet je niet je statement onderuit halen door eerst te beweren dat je eigenlijk geen idee hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dunno, macht der gewoonte? Misschien heeft hij frustraties of psychische problemen.
Dan zou heel FOK! dus uit maagden, autisten en plejbers bestaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of misschien zit er wel een kern van waarheid in.
Plejbers?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan zou heel FOK! dus uit maagden, autisten en plejbers bestaan.
Nu je het zegt, misschien klopt dat stereotype ook.
Hoezo? Zit toch kern van waarheid in of vind je van niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu moet je niet je statement onderuit halen door eerst te beweren dat je eigenlijk geen idee hebt.
Als je het zo brengt ben ik er niet echt van overtuigd. Bietje gokken zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef wickedmen het volgende:
Hoezo? Zit toch kern van waarheid in of vind je van niet?
Plebejersquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
In werkelijkheid kneuzen die zich voordoen als alpha's
Analyseer hem danquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij frustraties of psychische problemen.
Matig dit. Beetje omheen lullen bij een teregte vraag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt ben ik er niet echt van overtuigd. Bietje gokken zo.
Ik verwacht natuurlijk nu wel een uitgebreide analyse. Beetje een tegenvaller dit hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha, rot op. Ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk nu wel een uitgebreide analyse. Beetje een tegenvaller dit hoor.
Het komt trouwens slimmer over als je in simpele bewoordingen jezelf duidelijk uit kan drukken dan als je moeilijkere termen foutief gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef wickedmen het volgende:
In werkelijkheid kneuzen die zich voordoen als alpha's
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen.
Ik heb geen problemen, sorry.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef wickedmen het volgende:
Matig dit. Beetje omheen lullen bij een teregte vraag.
Neem dus aan dat het waar is en je idd problemen hebt?
Ik snap dat het afzeiken op FOK! soms voor gaat bij jou. Maar ik moet mijn kamer als sinds 9 uur opruimen.quote:
Hoink pls.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het komt trouwens slimmer over als je in simpele bewoordingen jezelf duidelijk uit kan drukken dan als je moeilijkere termen foutief gaat gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |