quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef HighVolume het volgende:
Soms werkt zon pil maar voor de helft en dan krijg je dus ts
Ik mag niet meer naar de hoeren, stal laatst lingerie en rende weg maar blijkbaar is dat niet gewenst.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoax.
Bij de hoeren moet je altijd een condoom gebruiken.
Doorzichtig idd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, alweer een verwijzing naar je seksleven. Spannend.
Weet je zeker dat je niet gewoon in haar oog stak met die enorme gok van je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik mag niet meer naar de hoeren, stal laatst lingerie en rende weg maar blijkbaar is dat niet gewenst.
Op standaardreacties van Hoink reageren.quote:
Zou ook een optie zijn geweest, soms lijkt het wel een rookgordijn van hoe het eruit komt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon in haar oog stak met die enorme gok van je?
Dora.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik gebruik Google voor mijn maps en anders zo'n suf kaartje van de ANWB of het VVV-kantoor.
De kerel heeft dan ook de diepgang van een bierviltje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het jammere is dat het nooit noemenswaardig is wat er verder in gemeld wordt.
Maar hij heeft me toch een partij mensenkennis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De kerel heeft dan ook de diepgang van een bierviltje.
Natuurlijk anders zou ik mijn posts en topics niet van inhoudelijke kwaliteit kunnen laten genieten en zou ik ongelovelijke posts vol humor zoals jou en Voederbietel moeten maken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar hij heeft me toch een partij mensenkennis.
Posts die genieten van inhoudelijke kwaliteit? Wat is deze?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef wickedmen het volgende:
Natuurlijk anders zou ik mijn posts en topics niet van inhoudelijke kwaliteit kunnen laten genieten en zou ik ongelovelijke posts vol humor zoals jou en Voederbietel moeten maken.
Ik moest er ook twee keer overheen lezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:49 schreef voederbietel het volgende:
Posts die genieten van inhoudelijke kwaliteit? Wat is deze?
Ik heb al een tijdje geen psychologische analyse meer van je gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk anders zou ik mijn posts en topics niet van inhoudelijke kwaliteit kunnen laten genieten en zou ik ongelovelijke posts vol humor zoals jou en Voederbietel moeten maken.
Daarvoor is er ook geen aanleiding voor geweest.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen psychologische analyse meer van je gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |