abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:33:28 #1
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_144964527
Bij deze, ondertekende van huppeldepup, mijn betoogschrift waarom ONZ forum per definitie beter is ten opzicht van KLB.

In KLB heerst al tijden een zeer vijandige sfeer waarbij topics nagenoeg vaker dicht gaan dan überhaubt worden geopend. Hieronder volgt mijn bewijsmateriaal aangaande deze klacht:

In eerste instantie rond het tijdstip van zaterdag 27 september 2014 19:17 opende peterkailey het volgende topic met een kritische inhoud gericht op onze hedendaagse maatschappij:
KLB / Vrouwen die hun geslacht zo noemen...

Na een aantal opbouwende reacties van onze mede-users werd de nijdige reactie
quote:
Ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
door een andere moderator gequote, al volgens hardhandig een slot te werpen op het desbetreffende topic.

Vervolgens opende peterkailey op zaterdag 27 september 2014 19:17 het volgende bagger topic (mét lekker wuuf, dat wel) in ONZ:
ONZ / Heeeeeeey macerena

Zoals u kunt zien is het topic reeds niet gesloten, in tegendeel, moderator Fopje (toffe medemens trouwens) betoonde zelfs zijn goedkeuring voor deze betekenisloze uitting van sekslust:

quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:44 schreef Fopje het volgende:
Goedgekeurd
Aangaande dit bewijsmateriaal kan men wellicht de tegenwerping werpen dat het topic een lekker wuuf bevatte en hierbij dus ingespeelt zou worden op het primitieve deel van ons brein.
Om dit te ontkrachten volgt hier een topic van gelijke inhoudt, die in KLB onder zelfde omstandigheden werd gesloten voordat de Moderator in kwestie überhaubt een erectie kon krijgen:

KLB / PausNicolaas

Aldus uit ik bij deze mijn veronderstelling alsmede mijn klacht: KLB is officieel zwaar naar de klote.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Peter Kailey
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_144964597
Ok.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:35:40 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_144964605
Tl;dr
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  Forum Admin zaterdag 27 september 2014 @ 20:36:06 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_144964623
Hier een lolly en nu weer opzouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')