Shirts trekken bij de hals en vallen gaten in waar je bij staat en sommigen zijn scheef. Moet ook nog meer gaan kosten als die andere Chably shirts. Lijkt me niet de beste kwaliteit of zeur ik nu?quote:
Ze zijn als mannenshirt al helemaal een fiasco, ik zie geen man met driekwart mouwen lopen, het logo ziet er wel leuk uit.quote:
het is niet de bedoeling dat je het shirt meerdere keren draagtquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Shirts trekken bij de hals en vallen gaten in waar je bij staat en sommigen zijn scheef. Moet ook nog meer gaan kosten als die andere Chably shirts. Lijkt me niet de beste kwaliteit of zeur ik nu?
het logo doet mij aan een papegaai denkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze zijn als mannenshirt al helemaal een fiasco, ik zie geen man met driekwart mouwen lopen, het logo ziet er wel leuk uit.
Verwerkt in een hele dikke aarsquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eye of Horus. Illuminati bevestigd.
liggen die nieuwe sjurts nu al na te smeulen in de ton?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig muziekje bij het kampvuur.
Ik weet een betere bestemming voor die gitarenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig muziekje bij het kampvuur.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Verwerkt in een hele dikke aars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |