Nee. Aangezien nergens uit blijkt dat het om Noord-Afrikaanse mannen gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het moet zijn: Noord-Afrikaanse mannen vallen user van FOK! aan in Heerhugowaard.
Credits voor Zargons recherchewerk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Specularium het volgende:
Is de titel van het bericht dus die blijft gewoon staan.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, als je daar een stijfje van krijgt, succes dan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef Specularium het volgende:
Oh nee, was niet eens de titel van de Telegraaf.
Aangepast, hoop dat iedereen nu blij is.
Volgende keer gewoon direct luisteren, in plaats van gaan ego-trippen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer even wachten met je gare quotes.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon direct luisteren.
Mooie al zeg ik zelfquote:
Elfletterig zit al in de reet van Webschip.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt Elfletterig zeker diep in je reet zitten of niet.
Specularium is het daar niet mee eens. Jullie moeten eens rond de tafel gaan zitten om het beleid te bepalen. Want hij trekt naar (extreem) rechts, en jij trekt naar het midden.quote:
Gecondoleerd, je had toen vast zelfmoordneigingen toen je dat te horen kreeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
Vorige keer was ik nog een moslimmod.
Kreeg ineens de behoefte een stuk van mijn lul af te snijden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gecondoleerd, je had toen vast zelfmoordneigingen toen je dat te horen kreeg.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Specularium is het daar niet mee eens. Jullie moeten eens rond de tafel gaan zitten om het beleid te bepalen. Want hij trekt naar (extreem) rechts, en jij trekt naar het midden.
Daar hebben ze speciale klinieken voor. Hoef je tegenwoordig allemaal niet zelf te doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg ineens de behoefte een stuk van mijn lul af te snijden.
Als jij niet (extreem) rechts was zat je niet op de FP.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was ik maar extreemrechts, dan zou ie mij ook trekken
En als jij meer dan twee hersencellen had, zat je niet overal op te kankeren maar ging je wat nuttigs met je leven doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij niet (extreem) rechts was zat je niet op de FP.
Ik denk dat ik meer nuttigs verricht en heb verricht voor de complete Nederlandse maatschappij dan jij ooit zult doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als jij meer dan twee hersencellen had, zat je niet overal op te kankeren maar ging je wat nuttigs met je leven doen.
Kan je nagaan hoe nuttig je kan zijn als je niet de noodzaak voelt over alles waar jij niks mee hebt heen te zeikenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer nuttigs verricht en heb verricht voor de complete Nederlandse maatschappij dan jij ooit zult doen.
En ik word er nog betaald voor ook. Dat is even wat anders dan vrijwilliger op een dubieuze FP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |