abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144951431

Wat voor nut heeft het om iets niet te zien wat er wel is? Net als negeren dat ergens een flatgebouw staat? Ik heb hier zeker wel bewijs van, maar geen zin om dat nu te laten zien.
Dit zou meer een stabiele en vaste positie moeten krijgen.

Ik bedoel: zie de Romeinen. Zij werden het gelukkigste en machtigste volk op aarde omdat ze alles het meest juist deden en hadden.

Het gezeik over geestelijkheid kan dus 2 manieren hebben. Ik zou willen dat er 100 zekerheid over komt in het algemeen en geen mogelijkheid voor van die nare dingen meer.

Op het moment zijn er zeker wel diep liggende problemen. Dit is een belangrijk punt:

http://forum.fok.nl/topic/2136854/1/999#143427639 (Het gaat om meer dan alleen dat, wat dat onderwerp betreft. Er is trouwens iets gewijzigd in het onderwerp van dit topic. Er stond de leeftijd 17 bij als ik mij niet vergis)

De hele zaak over het geestelijke is nu net een boze droom, ook wat ''de vooruitzichten'' betreft. Wat, misschien onbekend maar waar, Totaaal niet de bedoeling is.

[ Bericht 2% gewijzigd door 01110010 op 27-09-2014 13:13:39 ]
pi_144951949
Verder: zie wat mensen die niet zo van de geestelijkheid deden naar mij toe in verband dat ik dit eerder zei of naar verwees of liet doorschemeren: beginnen over dat ik op een of andere vage manier niet begrijpelijk zou zijn. (F&L / [F&L SC #2] Het eerste tweede deel) Of erger. Of het gaat om nog iets heel anders.

En zo zijn er meer dingen.

Ik sta nog steeds open voor alle soorten vragen en opmerkingen, maar dat over ''begrijpen'' was gewoon vaag.

[ Bericht 7% gewijzigd door 01110010 op 27-09-2014 17:10:39 ]
pi_144979718
Waar heb je het over.
pi_144981522
Nog even onsamenhangend als het vorige topic.

Slotje dus.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')