Zo ben ik ook overstag gegaan haha. Was de eerste keer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:15 schreef voederbietel het volgende:
Scrubben is alleen voor vrouwen, geen wonder dat het mislukt.
Ik zou gewoon een hele warm washand op je puisten leggen. Een paar keer herhalen. Of goed stomen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:18 schreef Zoev het volgende:
[..]
Zo ben ik ook overstag gegaan haha. Was de eerste keer.
Een vriendin zei: "Zoev, hier heb je een mooi nivea scrub middeltje. Probeer maar eens"
Dat is niet waar. Als je weet wat je moet gebruiken en hoe je het moet gebruiken, kan je huid er nog mooier uitzien. Goede (en goed gebruik van) scrub verwijdert alleen de dode huidcellen. Mensen met een gevoelige huid kunnen het beter overslaan, of alleen producten uit de keuken gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Als je scrubt verniel je ook je huidlagen, daardoor heb je juist meer kans op meer puistjes.
Altijd als ik dat soort dingen veel doe heb ik in de dagen daarna puistjes, terwijl ik ze normaal nooit heb. Niet te veel aan je huid zitten frotten dus... en zeker niet te lang.
5 minuten.quote:Op zondag 28 september 2014 00:51 schreef Zoev het volgende:
Ik heb nivea scrub & peeling gebruikt.
Minuut of 5 te hard gescrobt denk ik.
quote:
Heb ik wel helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
, maar als je nooit last hebt van oneffenheden/puistjes, waarom zou je het dan doen?
Zoiets toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Voor een gevoelige huid zou ik een neutrale waslotion (dus zonder zeep) kiezen. Dat nivea spul werkt vast ook wel, maar voor mijn gevoel zit daar heel veel troep in die je toch niet nodig hebt, ik zou inderdaad denken dat het juist eerder verstopt. Neutrale waslotion geeft erg zacht schuim en reinigt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |