In Polen wordt het nog flink gegeten!quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Blijf het grappig vinden dat veel mensen smout eng en smerig vinden (zonder het te hebben gegeten) maar margarine wel eten. Smout is uitgesmolen vet van varkens, ganzen of kippen. Heerlijk op brood
Reuzel is van varkensvet, in NL de meest bekende vorm.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een soort reuzel, Piet? Want dat vond ik vroeger super lekkeren dan de kaantjes voor op brood, yummie.
In D ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:24 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
In Polen wordt het nog flink gegeten!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:49 schreef beeer het volgende:
Sowieso onbegrijpelijk waarom mensen voor margarine ipv boter kiezen. De oorlog is afgelopen, we hebben gewonnen.
Het is friet!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 04:18 schreef Impressme het volgende:
Zonnebloemolie of arachide-olie is lekker om zelf patat te maken en bakken maar voor de snelle snacks uit de frituurpan neem ik ossewit.
Ga je toch lekker door met eten van margarine. Past goed bij de surrogaatkoffie en schoenleerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:24 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje onzin verhaal vind ik. dus dan halen ze van alles uit margarine, so what. zit er ook niks schadelijks meer in, lijkt me. eerst verteld hij hoe alle voedingsstoffen eruit worden gehaald, en dan is daarna verhitten ongezond omdat plantaardige olie daar niet tegen kan. zucht. wel dus, als je alles er eerst uit haalt..
doe ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef beeer het volgende:
[..]
Ga je toch lekker door met eten van margarine. Past goed bij de surrogaatkoffie en schoenleer
Een koeientiet is nou niet echt een afknapper. Ik zou roomboter nog uit de pik van Jezus zuigen als margarine het alternatief was.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
doe ikjij lekker koeiemelk uit een tiet eten.
Dat is volgens mij letterlijk smerigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:13 schreef golfer het volgende:
In dat kader raad ik vanavond de Keuringsdienst van Waarde aan over de smeermengsels die in flessen verpakt als braadmiddel verkocht worden.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:00 schreef liedetector het volgende:
Margarine is gewoon plastic JUK..... vroeger moest het verplicht op brood van mn moeder (dun als mogelijk maar dan eenklontje in een gaatje van je boterham.....) ik herinner me kokhalzen, verder dus al in geen 25 jaar of langer mer op, gore bagger.
Meeste gebruikt arachide, Ghi, of olijf olie
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:19 schreef beeer het volgende:
[..]
Een koeientiet is nou niet echt een afknapper. Ik zou roomboter nog uit de pik van Jezus zuigen als margarine het alternatief was.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:36 schreef MutedFaith het volgende:
Ik gebruik over 't algemeen roomboter. Mijn vrouw wil per se margarine, maar dat probeer ik er langzaam uit te slaan.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |