Waar ben je bang voor? Je boodschap komt echt wel over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:04 schreef bridgefan het volgende:
Het punt is dat ik een zin als 'Hierbij meld ik u dat ik uw offerte accepteer' zo vreemd vind klinken.
Het hoeft geen complexe tekst te zijn. Het gaat me er vooral om dat ik een alternatief zoek voor 'accepteren' van een offerte, omdat dat me gek in de oren klinkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:18 schreef Parzival het volgende:
meestal zijn die werklui niet zo van de complexe teksten.. gewoon antwoorden dat de offerte er goed uitzag en dat je hem het werk gunt.
Ze zullen me wel begrijpen maar ik vind het vervelend als ik niet weet hoe ik het moet formuleren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Je boodschap komt echt wel over.
Of je zegt: "Ik ga akkoord met het voorstel in uw offerte."quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:21 schreef bridgefan het volgende:
Ze zullen me wel begrijpen maar ik vind het vervelend als ik niet weet hoe ik het moet formuleren.
Geachte kozijnenplaatser,quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:04 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een offerte gekregen voor het plaatsen van nieuwe kozijnen en die wil ik accepteren. Mijn vraag is nu of er een soort standaardtekstje is waarmee je dat kunt doen. Ik heb er een beetje op gegoogeld maar vind eigenlijk niks. Het punt is dat ik een zin als 'Hierbij meld ik u dat ik uw offerte accepteer' zo vreemd vind klinken. Als er geen standaardtekstjes zijn zijn andere suggesties natuurlijk ook welkom.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:40 schreef Viincenttt het volgende:
[..]
Geachte kozijnenplaatser,
Hartelijk bedankt voor uw offerte betreffende het vervangen van mijn kozijnen. Ik heb alle ontvangen offertes vergeleken, waarbij ik vooral heb gelet op prijs-kwaliteitsverhouding en doorlooptijd. Ik ben er van overtuigd dat de kwaliteit van uw werk erg hoog is en de prijs valt ook binnen mijn budget.
In mijn overweging ben ik dan ook tot de conclusie gekomen dat ik akkoord ben met uw offerte, omdat deze perfect aansluit bij mijn wensen en budget. Bij deze accepteer ik uw offerte.
Ik dank u hartelijk voor de tijd en moeite die u in dit offertetraject hebt gestoken en hoop dat u snel aan de slag kunt gaan. Indien u verdere informatie wenst kunt u contact opnemen met [insert-telefoonnummer]
Met vriendelijke groet,
Kusjes,
Bridgefan
Doe er gelijk een romantisch diner bij kaarslicht bij.quote:
Alles voor de korting.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe er gelijk een romantisch diner bij kaarslicht bij.
Goed idee:quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe er gelijk een romantisch diner bij kaarslicht bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |