Zwarte Piet is ook een crimineelquote:
Wel een pareltje der Neerlandsche muziekgeschiedenis imho.quote:
Gaat 'ie meteen meppen, vooral als je 13 bent.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef remi1986 het volgende:
gewoon een ijsblokje naar hem gooien, kan die niet tegen
ja idd...arresteren en veroordelen die hap .. weg probleemquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gaat 'ie meteen meppen, vooral als je 13 bent.
Goeie ePo wel.quote:
Zoëyzo. Eervolle vermelding tussen Boudewijn de Groot, Fluitsma & Van Tijn en Jacques Brel. Hoewel laatstgenoemde vooral over België zong maar mijn vlakke land toch ook zeker geïnterpreteerd mag worden als een Neerlandsch georiënteerde chansonquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Wel een pareltje der Neerlandsche muziekgeschiedenis imho.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zoëyzo. Eervolle vermelding tussen Boudewijn de Groot, Fluitsma & Van Tijn en Jacques Brel. Hoewel laatstgenoemde vooral over België zong maar mijn vlakke land toch ook zeker geïnterpreteerd mag worden als een Neerlandsch georiënteerde chanson
Dat men hem nog boekt voor braderieën. Ik kan er met mijn pet niet bij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
Fransje was laatst in mijn hometown (jwz). Wat een talentloos misbaksel is dat zeg, gelukkig had ik 2 bottles V mee om de ellende weg te zuipen.
Don't touch zwarte piet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Zwarte Piet is ook een crimineel
En waarom dan wel niet? Woont hij tegenwoordig in een ander land ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef JenHermes het volgende:
Lange Frans poste onlangs een tweet op zijn twitter acount dat hij geen traan zou laten als Nederland doelwit zal worden van terroristen.
Ik vind het ook een stuk verdriet maar ik zie een kapucijnaap geen gymnasium doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hoeft natuurlijk maar een seconde naar dat stuk onverlaat te luisteren om tot de conclusie te komen dat de doorsnee kapucijnaap een grote intelligentie heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |