abonnement Unibet Coolblue
pi_145387727
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Sylvia respecteerde wel dat Luc niet wil trouwen omdat hij dan zo jong als weduwnaar wordt gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:44:01 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145388245
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 01:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je hebt toch altijd dat risico? :@ Je hebt op het moment dat je aan kinderen begint nooit de garantie dat je altijd samen zult blijven, dat je allebei je kinderen op zult zien groeien.. Ik vind het een moeilijke overweging als je zeker weet dat je snel dood zult gaan, maar ik weet niet of het mij persoonlijk tegen zou houden, zowel als partner van, als als degene die overlijden zal.. En dan is dat laatste ook nog niet eens altijd zeker. Ik denk dat het een verdomd lastig onderwerp is.
Net als bij de vriend van Sylvia, daar ontstond er hier een hele discussie, over dat hij niet wilde trouwen. Ik zou persoonlijk júist willen trouwen, juist voor eeuwig die verbintenis aangaan, en dat er altijd op papier blijft staan dat ik ooit bij die persoon hoorde. Ik vond het interessant dat hij dat juist liever niet wilde, en ook lastig voor Sylvia lijkt me.
Ik was ook geintrigeerd idd door zijn redenatie. Ikzelf zie ook niet wat voor iets 'negatiefs' het zo vroeg al weduwnaar zijn zou kunnen hebben. Maar dat is vast iets heel persoonlijks.
En of je nou trouwt of niet, het lijkt me dat het je je leven lang niet meer los laat dat je de liefde van je leven, of dan toch in ieder geval een van je grote liefdes verloren hebt.
***
  roze vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:44:52 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145388260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:10 schreef Ayreon84 het volgende:
Ik las een tweet van iemand, die deelneemt aan het programma, dat seizoen 6 al gefilmd wordt. Enig idee wie dat gaat/kan presenteren?
Ik dacht Tim Hofman. Geen idee waarom ik dit denk..
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:56:26 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145388554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef Brighteyes het volgende:


Ik was ook geintrigeerd idd door zijn redenatie. Ikzelf zie ook niet wat voor iets 'negatiefs' het zo vroeg al weduwnaar zijn zou kunnen hebben. Maar dat is vast iets heel persoonlijks.
En of je nou trouwt of niet, het lijkt me dat het je je leven lang niet meer los laat dat je de liefde van je leven, of dan toch in ieder geval een van je grote liefdes verloren hebt.
Ik vond het ook beetje vreemd van Luc om te zeggen dan ben ik zo vroeg weduwnaar ! Daar heb je niks voor het uitkiezen. Ik was ook 56 jaar toen ik weduwe werd OT overigens. Deze mensen zijn stuk jonger!!!
pi_145388629
Gezien juridische flauwekul enzo zou ik het trouwens ook laten om te trouwen, ik zou zelf sowieso eigenlijk nooit trouwen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_145388928
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond het ook beetje vreemd van Luc om te zeggen dan ben ik zo vroeg weduwnaar ! Daar heb je niks voor het uitkiezen. Ik was ook 56 jaar toen ik weduwe werd OT overigens. Deze mensen zijn stuk jonger!!!
als je het idee bent opgegroeid dat trouwen voor eeuwig is -samen oud worden - kan ik me best wel voorstellen dat je het raar vind om te trouwen met iemand waarvan je zeker weet dat die heel snel dood gaat. Het is misschien anders als je samen een huis en kinderen hebt. Hij is ook nog heel jong
pi_145389563
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond het ook beetje vreemd van Luc om te zeggen dan ben ik zo vroeg weduwnaar ! Daar heb je niks voor het uitkiezen. Ik was ook 56 jaar toen ik weduwe werd OT overigens. Deze mensen zijn stuk jonger!!!
Normaliter kies je bij een huwelijk niet bewust voor het weduwe of weduwnaar worden. Je weet dat de kans er is, maar het is een ver van je bed show. In dit geval kies je er gewoon heel bewust voor. En kan mij voorstellen dat het niet lukt klinkt om op je 25e tegen iemand waarop je verliefd wordt te moeten zeggen dat je weduwnaar bent. Dat klinkt toch heel anders dan dat je zegt dat een ex vriendin van je overleden is. Het geeft een iets andere rugzak op die leeftijd.

Zelf overigens ook nooit over nagedacht, maar ik kan zijn redenatie wel volgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:02 #208
43556 miss_dynastie
pi_145389566
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond het ook beetje vreemd van Luc om te zeggen dan ben ik zo vroeg weduwnaar ! Daar heb je niks voor het uitkiezen. Ik was ook 56 jaar toen ik weduwe werd OT overigens. Deze mensen zijn stuk jonger!!!
Dat heeft hij dus wel, aangezien hij weet dat hij trouwt met iemand die door de artsen opgegeven is. Wat jij bedoelt te zeggen is dat je nooit weet hoe het leven loopt en dat klopt op zich ook wel (iedereen kan morgen voor een bus lopen), maar in zijn geval is het heel duidelijk dat hij heel snel weduwnaar zal zijn; goed dat hij ook daar bij stil staat!
pi_145389584
Het meest raakt mij Annemiek trouwens. Heb een kind in dezelfde leeftijd en wordt misselijk bij het idee dat ik die zou moeten achterlaten door zo'n k ziekte :{
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:18:07 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145391246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:


Dat heeft hij dus wel, aangezien hij weet dat hij trouwt met iemand die door de artsen opgegeven is. Wat jij bedoelt te zeggen is dat je nooit weet hoe het leven loopt en dat klopt op zich ook wel (iedereen kan morgen voor een bus lopen), maar in zijn geval is het heel duidelijk dat hij heel snel weduwnaar zal zijn; goed dat hij ook daar bij stil staat!
Misschien raar gezegd van mij...
Bij hem wist hij dat Sylvia niet lang te leven hebt.. Was bij mij anders natuurlijk..
pi_145392338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Het meest raakt mij Annemiek trouwens. Heb een kind in dezelfde leeftijd en wordt misselijk bij het idee dat ik die zou moeten achterlaten door zo'n k ziekte :{
Ja klopt, heel erg. Vorig seizoen bij Ronald was dat ook zo sneu, dat hij zijn dochtertje moest achterlaten.
Ronald is na zijn overlijden nog vader geworden van een zoon.

De redenatie van Sylvia's vriend kan ik nog best volgen, maar in zijn geval zou ik het mijn doodzieke vriendin toch gunnen en mijn eigen wensen op de achtergrond zetten. (Als zij inderdaad erg graag wil trouwen en dat voor haar echt erg belangrijk is).
pi_145392423
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja klopt, heel erg. Vorig seizoen bij Ronald was dat ook zo sneu, dat hij zijn dochtertje moest achterlaten.
Ronald is na zijn overlijden nog vader geworden van een zoon.
Na je overlijden nog een kind voelt makkelijker voor mijn gevoel. Beiden (papa en zoon) weten niet wat ze missen.

Maar kan mij voorstellen dat je euthanasie pleegt als je wat ouder bent of met volwassenen onder elkaar. Maar dat je dag moet zeggen tegen je kind en dan de pijp aan maarten geeft een paar minuten later, ik kan er niet bij met mijn verstand. Brr, rotgedachte.
pi_145392426
Ik vind dat je trouwen in elke situatie alleen moet doen als je het 100% zelf wil.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145392474
ik snap die trouwdrang niet zo, gaat alleen om 1 dag zo'n witte jurk aan te hebben denk ik soms :?
pi_145392563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef computergirl het volgende:
ik snap die trouwdrang niet zo, gaat alleen om 1 dag zo'n witte jurk aan te hebben denk ik soms :?
Dan ben je duidelijk nog nooit de ware tegengekomen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:01:25 #216
43556 miss_dynastie
pi_145392616
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja klopt, heel erg. Vorig seizoen bij Ronald was dat ook zo sneu, dat hij zijn dochtertje moest achterlaten.
Ronald is na zijn overlijden nog vader geworden van een zoon.
De redenatie van Sylvia's vriend kan ik nog best volgen, maar in zijn geval zou ik het mijn doodzieke vriendin toch gunnen en mijn eigen wensen op de achtergrond zetten. (Als zij inderdaad erg graag wil trouwen en dat voor haar echt erg belangrijk is).
Trouwen is in de eerste plaats een juridische aangelegenheid, ik zou dat niet doen alleen maar omdat een ander dat wil...
pi_145392676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef computergirl het volgende:
ik snap die trouwdrang niet zo, gaat alleen om 1 dag zo'n witte jurk aan te hebben denk ik soms :?
ik ben al zo'n fan van jurken (not :') ). En ik snap idd die trouwdrang ook niet zo... Maar we zullen zien hoe ik erover denk mocht ik ooit de ware toch nog een keertje tegen komen.. ooit.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:17:30 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_145393067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:

Maar kan mij voorstellen dat je euthanasie pleegt als je wat ouder bent of met volwassenen onder elkaar. Maar dat je dag moet zeggen tegen je kind en dan de pijp aan maarten geeft een paar minuten later, ik kan er niet bij met mijn verstand. Brr, rotgedachte.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe oud je bent bij euthanasie. Je laat vrijwel altijd familie met verdriet achter. (partner, broers/zussen, kinderen, kleinkinderen).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_145393222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe oud je bent bij euthanasie. Je laat vrijwel altijd familie met verdriet achter. (partner, broers/zussen, kinderen, kleinkinderen).
Het lijkt mij makkelijker om partner, broers/zussen, andere familie en vrienden achter te laten dan je bloedeigen kind die jouw eigenlijk zo hard nodig heeft op die leeftijd. Natuurlijk als je kind 50 is dan is het een ander verhaal, maar een kind van 2-16 jaar....
pi_145393532
Bij mij is kort na de geboorte van mijn zoon kanker geconstateerd. Inmiddels 13 jaar geleden overigens.

Uiteraard is de eerste en grootste wens: overleven! Maar ik heb ook gedacht; laat het maar snel afgelopen zijn, zodat mijn zoon zich mij niet herinnert.
Ik was ook opgelucht dat ik hoe dan ook nog voort zou leven door mijn kind, hopelijk een troost voor de nabestaanden en ook een mooie gedachte voor mijzelf.

Wat dat betreft snap ik wel dat Mark voor een kind kiest. Ondanks alles.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:55:10 #221
382129 crew  Donna
pi_145394543
Ik snap het ook wel, maar ik kreeg in deze uitzending niet echt het idee dat Anneleen door heeft wat het allemaal inhoudt. Het leek maar allemaal 'leuk' enzo. :{
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:07:36 #222
43556 miss_dynastie
pi_145395097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ik snap het ook wel, maar ik kreeg in deze uitzending niet echt het idee dat Anneleen door heeft wat het allemaal inhoudt. Het leek maar allemaal 'leuk' enzo. :{
Ik weet niet of dat zo is, maar zelfs als het wel zo is, beginnen heel veel mensen met dat idee aan kinderen, volgens mij :P
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:12:24 #223
382129 crew  Donna
pi_145395262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, maar zelfs als het wel zo is, beginnen heel veel mensen met dat idee aan kinderen, volgens mij :P
Misschien, dat weet ik niet. Ik niet in ieder geval.
Maar die mensen zitten over het algemeen wel in een andere situatie.

Ik weet het niet, het kwam op mij allemaal zo 'leuk' en giechelig over. De antwoorden op vragen van Patrick van haar vond ik ook een beetje vreemd. Dat het zonde zou zijn als zijn 'ras' uitsterft enzo. Ik bedoel, ze wist dat er zulke vragen gingen komen, daar had ze toch iets beters op kunnen verzinnen. Ze bedoelde het vast wel goed, maar ik vond het gewoon een beetje vreemd geformuleerd. Ik ga er vanuit dat het allemaal heel serieus is en er goed over na gedacht is, maar zo kwam zij niet op mij over iig.
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:17:45 #224
43556 miss_dynastie
pi_145395452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet het niet, het kwam op mij allemaal zo 'leuk' en giechelig over. De antwoorden op vragen van Patrick van haar vond ik ook een beetje vreemd. Dat het zonde zou zijn als zijn 'ras' uitsterft enzo. Ik bedoel, ze wist dat er zulke vragen gingen komen, daar had ze toch iets beters op kunnen verzinnen. Ze bedoelde het vast wel goed, maar ik vond het gewoon een beetje vreemd geformuleerd. Ik ga er vanuit dat het allemaal heel serieus is en er goed over na gedacht is, maar zo kwam zij niet op mij over iig.
Misschien had ze ook wel van alles bedacht en kwam dat met een camera op haar snufferd er net verkeerd uit. Volgens mij raakte ze de kern toen ze zei dat ze haar grote liefde ging verliezen en door het kind een stukje van hem kan bewaren.
pi_145396426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Misschien, dat weet ik niet. Ik niet in ieder geval.
Maar die mensen zitten over het algemeen wel in een andere situatie.

Ik weet het niet, het kwam op mij allemaal zo 'leuk' en giechelig over. De antwoorden op vragen van Patrick van haar vond ik ook een beetje vreemd. Dat het zonde zou zijn als zijn 'ras' uitsterft enzo. Ik bedoel, ze wist dat er zulke vragen gingen komen, daar had ze toch iets beters op kunnen verzinnen. Ze bedoelde het vast wel goed, maar ik vond het gewoon een beetje vreemd geformuleerd. Ik ga er vanuit dat het allemaal heel serieus is en er goed over na gedacht is, maar zo kwam zij niet op mij over iig.
Het voortbestaan van je geslacht verzekeren is de kern van het bestaan. Haar antwoord geeft aan dat ze de wijsheid in pacht heeft en jouw reactie daarop geeft aan dat je er niets van begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')