quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef vera166 het volgende:
Samen gamen!!!!!!![]()
Maar dan geen Fifa. Sorry. Ik zou nog liever CoD spelen of Destiny maar geen fucking Fifa want dat is kut.
Of Diablo
FIFA is by far de leukste gamequote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef vera166 het volgende:
Samen gamen!!!!!!![]()
Maar dan geen Fifa. Sorry. Ik zou nog liever CoD spelen of Destiny maar geen fucking Fifa want dat is kut.
Of Diablo
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef vera166 het volgende:
Samen gamen!!!!!!![]()
Of Diablo
Neequote:Op vrijdag 26 september 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FIFA is by far de leukste game
Flikker op.quote:
Yes!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen computerspelletjes spelen.
Waarom toch die denigrerende 'tjes' erachter? Gamen (met name games als LoL ) is het nieuwe schaken, Frank. Voor alle leeftijden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen computerspelletjes spelen.
Bedoelde dat 'tje' niet eens denigrerend eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom toch die denigrerende 'tjes' erachter? Gamen (met name games als LoL ) is het nieuwe schaken, Frank. Voor alle leeftijden.
Overigens: http://www.twitch.tv/rabbitbong/c/4510738
Excuses dan. De wat oudere generaties koesteren een nogal verkeerde opvatting over gamen namelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bedoelde dat 'tje' niet eens denigrerend eigenlijk.
Trouw met mequote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef vera166 het volgende:
Samen gamen!!!!!!![]()
Of Diablo
Op consoles hatenquote:
Haat is nergens voor nodig. Feitelijk inferieur.quote:
Daarom pc èn console hebb0n.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haat is nergens voor nodig. Feitelijk inferieur.
Hey, welke class speel je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef vera166 het volgende:
Samen gamen!!!!!!![]()
Of Diablo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |