3F is officieel het niveau dat men op het mbo dient te beheersen.quote:
vmbo kreeg volgens zo'n infomail 2Fquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
3F is officieel het niveau dat men op het mbo dient te beheersen.
Die toets bestaat alleen maar door alle minderwaardige alfa's op de havo en het vwo.
Ik zeg ook mbo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vmbo kreeg volgens zo'n infomail 2F
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ergste van alles is trouwens dat dit nog maar een diagnostische toets was en ik dus nog een keer twee uur op moet offeren voor nog zo'n kuttoets
Van die tweede een herkansing maken is eerlijk gezegd ook gewoon volstrekt onmogelijk, dus enigszins nog wel begrijpelijk.quote:
Middelbare scholieren die denken dat ze recht op zelfbeschikking hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ergste van alles is trouwens dat dit nog maar een diagnostische toets was en ik dus nog een keer twee uur op moet offeren voor nog zo'n kuttoets
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Middelbare scholieren die denken dat ze recht op zelfbeschikking hebben [ afbeelding ] .
denk je hij is nerdje ofzo?quote:
Universiteit van de straat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe jij nu havo of hbo?
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe jij nu havo of hbo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |