abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:04:26 #26
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_144925263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb m'n telefoon daar besteld. Na 2 dagen nog niks, dus maar even gebeld. Maar ja, dat kon niet, omdat ik m'n telefoon nog niet had ontvangen. Ze zeiden dat ze hem gisteren zouden opsturen, maar na 2 dagen nog niks ontvangen. Dus maar weer gebeld, maar dat kon niet, want ik had m'n telefoon nog niet ontvangen. Ze zeiden dat hij niet meer verkocht zou worden, dus heb ik het geld als beltegoed voor m'n telefoon teruggekregen, maar daar heb ik niks aan, want ik heb m'n telefoon niet ontvangen.

Klacht: lijkt me duidelijk.
Wut :')
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_144925331
Ik snap dat gehaat niet. Ik heb zowel mijn laptop, PC en telefoon bij TrendyComputers gekocht. Nog op de zelfde dag geleverd en ook nog eens spotgoedkoop.

Ook krijg je nu bij je aankoop een waardebon van 20% korting op je volgende bestelling. Deze actie loopt t/m 23 december.

Ik raad iedereen aan zijn spullen bij TrendyComputers aan te schaffen.

Gr.gr.
Henk
pi_144925395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Wut :')
Wut wut
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144925602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:38 schreef henkregen het volgende:
Nou, net gebeld en hij was nog steeds niet op voorraad. Waar ze dan vandaan halen dat hij dinsdag verstuurd zou worden kan je je ook afvragen. Heb de koop geannuleerd. Ik moet nu een mailtje doen waarin ik aangeef dat ik de koop annuleer en kan dan me geld binnen een paar dagen terugverwachten. Hoop ik.
Terugstorten moet binnen 2 weken.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_144925833
Gewoon even afwachten op de telefoon. Dan contact opnemen dat je het produkt retour wilt sturen omdat je te lang moest wachten en al een alternatief hebt gevonden. Vervolgens stuur je aangetekend een ingevroren drol terug (tegen die tijd is die ontdooit) met exact hetzelfde gewicht. Heb je toch nog een beetje plezier.
Hier staat niets.
pi_144925944
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap dat gehaat niet. Ik heb zowel mijn laptop, PC en telefoon bij TrendyComputers gekocht. Nog op de zelfde dag geleverd en ook nog eens spotgoedkoop.

Ook krijg je nu bij je aankoop een waardebon van 20% korting op je volgende bestelling. Deze actie loopt t/m 23 december.

Ik raad iedereen aan zijn spullen bij TrendyComputers aan te schaffen.

Gr.gr.
Henk
Ik weet al waar jij werkt.
pi_144928983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:25 schreef henkregen het volgende:

[..]

Ik weet al waar jij werkt.
:o zou 't ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: