Wutquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb m'n telefoon daar besteld. Na 2 dagen nog niks, dus maar even gebeld. Maar ja, dat kon niet, omdat ik m'n telefoon nog niet had ontvangen. Ze zeiden dat ze hem gisteren zouden opsturen, maar na 2 dagen nog niks ontvangen. Dus maar weer gebeld, maar dat kon niet, want ik had m'n telefoon nog niet ontvangen. Ze zeiden dat hij niet meer verkocht zou worden, dus heb ik het geld als beltegoed voor m'n telefoon teruggekregen, maar daar heb ik niks aan, want ik heb m'n telefoon niet ontvangen.
Klacht: lijkt me duidelijk.
Wut wutquote:
Terugstorten moet binnen 2 weken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:38 schreef henkregen het volgende:
Nou, net gebeld en hij was nog steeds niet op voorraad. Waar ze dan vandaan halen dat hij dinsdag verstuurd zou worden kan je je ook afvragen. Heb de koop geannuleerd. Ik moet nu een mailtje doen waarin ik aangeef dat ik de koop annuleer en kan dan me geld binnen een paar dagen terugverwachten. Hoop ik.
Ik weet al waar jij werkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap dat gehaat niet. Ik heb zowel mijn laptop, PC en telefoon bij TrendyComputers gekocht. Nog op de zelfde dag geleverd en ook nog eens spotgoedkoop.
Ook krijg je nu bij je aankoop een waardebon van 20% korting op je volgende bestelling. Deze actie loopt t/m 23 december.
Ik raad iedereen aan zijn spullen bij TrendyComputers aan te schaffen.
Gr.gr.
Henk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |