quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef Copthorne het volgende:
Je schijnt wel met een hoofddoekje op je pasfoto voor je paspoort te mogen poseren? Hoe zit dat dan?
Nu je het zegt .. Heb 4 weken geleden ook een nieuw RB met dezelfde foto afgehaald.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Had exact hetzelfde eerder dit jaar. 65 euro voor een nieuw paspoort, en de pasfoto die ze wel hadden aangenomen voor mijn rijbewijs was ineens niet goed genoeg voor mijn paspoort.Moest toen gelijk een nieuwe laten aanmaken voor 10 euro. Gemeentekutjes zijn vervelend.
Ik weet een mooie baan voor je.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef nikky het volgende:
Je pasfoto is geweigerd, niet je paspoort....
Handig als je een keer de grens over wil inderdaad...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
Haal gewoon een ID, geen gezeik met die vingerafdruk bende.
Fixed, want met een ID mag je gewoon binnen Schengen reizenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Handig als je een keer buiten Europa wil inderdaad...
Ja dat klopt, maar ook Europa heeft een grensquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fixed, want met een ID mag je gewoon binnen Schengen reizen
Tja, helaas de enige optie als je weigert om die bende niet in een of ander systeem te hebben staan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Handig als je een keer de grens over wil inderdaad...
Zegt TS ergens dat hij geen vingerafdrukken wil afgeven dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, helaas de enige optie als je weigert om die bende niet in een of ander systeem te hebben staan.
Ik verzin het helaas ook niet
rasismisch daarom dit dat zus zo...quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:30 schreef Copthorne het volgende:
Je schijnt wel met een hoofddoekje op je pasfoto voor je paspoort te mogen poseren? Hoe zit dat dan?
Lezen is niet je sterkste vak blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zegt TS ergens dat hij geen vingerafdrukken wil afgeven dan?
Niet lang meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ook Europa heeft een grens
Waar staat het dan? Hij klaagt alleen over "vingerafdrukken" in het algemeen, kan om meerdere redenen zijn dan ze niet willen afgeven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak blijkbaar.
Wij afgelopen zomer bij het Consulaat in Düsseldorf ook zo'n geintje. Mijn vrouw had nog pasfoto's van haar vorige keer paspoort halen en die pasfoto's gelijken nog prima, geen probleem volgens ons. Ik daarentegen had alleen nog pasfoto's van een jaar of 10-15 geleden. Die meegenomen en je raad het al de pasfoto's van mijn vrouw worden afgekeurd en de mijne goedgekeurd. Het moesten namelijk recente pasfoto's zijn en dat waren die van haar dus niet, die stonden al op haar oude paspoort. Heb ze maar niet verteld dat de mijne nog ietsie ouder waren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:45 schreef Liguria het volgende:
Ik heb onlangs een nieuw paspoort aangevraagd (en gekregen) met een pasfoto van meer dan 6 jaar oud!
Misschien een clownshoedje, als je je eigen religie verzint.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef Dettol het volgende:
[..]
Kan je als kerel dan ook met een hoofddoek?
Eén voordeel, bij het volgende paspoort kan ze de oude foto's weer gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wij afgelopen zomer bij het Consulaat in Düsseldorf ook zo'n geintje. Mijn vrouw had nog pasfoto's van haar vorige keer paspoort halen en die pasfoto's gelijken nog prima, geen probleem volgens ons. Ik daarentegen had alleen nog pasfoto's van een jaar of 10-15 geleden. Die meegenomen en je raad het al de pasfoto's van mijn vrouw worden afgekeurd en de mijne goedgekeurd. Het moesten namelijk recente pasfoto's zijn en dat waren die van haar dus niet, die stonden al op haar oude paspoort. Heb ze maar niet verteld dat de mijne nog ietsie ouder waren.
Heb wel een mooi jong koppie op m'n paspoort staan nu.
Het proberen waard!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Eén voordeel, bij het volgende paspoort kan ze de oude foto's weer gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |