Jeroen had nogal eens iets buiten de deur, of haalde het zelfs binnen de deur....quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe zit het in het huwelijk van z'n vader dan?
quote:Als u verliefd werd op een ander, zei ze: ‘Je gaat je gang maar. Ik ben toch de leukste.’ ‘En dat heeft een paar keer enorm geholpen. Herma is een heel verstandige vrouw. En ik ben een heel verstandige man. Ook niet jaloers.’
Een soort mannelijke Amanda inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeroen had nogal eens iets buiten de deur, of haalde het zelfs binnen de deur....
En:
[..]
Gek genoeg had ik altijd zo'n idee bij hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een soort mannelijke Amanda inderdaadNooit geweten, lijkt altijd zo'n correcte man
Die troela is echt dom:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
daar ging t toch juist ook over, de (homosensuele) uitstapjes van jeroenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn vader is volgens mij ook niet vies van een man op zijn tijd... dat zie ik Martijn dan weer niet doen
Niet iedereen loopt altijd binnen de lijntjes. En overigens: ruim 40% gaat vreemd, hij was daar tenminste eerlijk over en dat kun je van de meesten niet zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Een soort mannelijke Amanda inderdaadNooit geweten, lijkt altijd zo'n correcte man
Het ging me meer om de manier waarop Martijn lijkt om te gaan met het gedrag van zijn partner, hij lijkt daarin zijn moeder te kopiëren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt altijd binnen de lijntjes. En overigens: ruim 40% gaat vreemd, hij was daar tenminste eerlijk over en dat kun je van de meesten niet zeggen.
Nou ja, hij heeft een voorbeeld gezien van waar het kennelijk gewerkt heeft, dus dan is het niet zo gek dat hij daar wat opener tegenaan kijkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het ging me meer om de manier waarop Martijn lijkt om te gaan met het gedrag van zijn partner, hij lijkt daarin zijn moeder te kopiëren.
Nee, maar de daad is wel hetzelfde, behalve dan het liegen/verzwijgen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij een open relatie praat ne toch niet over vreemdgaan?
Jeroen is zo gay als possible.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij woonde samen met een man en z'n echtgenote.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn vader is volgens mij ook niet vies van een man op zijn tijd... dat zie ik Martijn dan weer niet doen
quote:wo 15 okt 2014, 11:02
RTL-presentator schrikt van negatieve verhalen
Martijn Krabbé klaar met Jacobien
Martijn Krabbé en Jacobien Schumacher zijn niet meer aan het daten. De presentator is erachter gekomen dat 'Bien' toch niet helemaal was wat hij zocht.
Martijn (46) en de 23-jarige Amsterdamse socialite, die zichzelf schrijfster noemt, hebben het slechts een paar weken leuk met elkaar gehad.
De tv-maker was eind september nog vol lof over Jacobien, maar de negatieve verhalen die over haar de ronde gingen, hebben Martijn doen besluiten niet verder te gaan met de voormalig The Bachelor-kandidate.
"Wat er ook tussen hen was, het is over en uit. Ze hadden het misschien even leuk samen, maar Martijn was niet echt verliefd", schrijft Story. "Daarbovenop kwamen de negatieve verhalen over Jacobien, waarvan hij toch is geschrokken."
Al snel nadat Martijn onthulde dat hij en Jacobien aan het daten waren, kwam aan het licht dat 'Bien' het wel érg belangrijk vindt dat ze er in een relatie financieel warmpjes bij zit en dus een golddiger zou zijn.
Jacobien zou haar pijlen vooral richten op bekende Nederlandse mannen in de hoop een carrière in de televisiewereld van de grond te krijgen. Ze heeft kort iets gehad met Johnny de Mol. Op social media deed ze verwoede pogingen om Arie Boomsma aan de haak te slaan.
SHO heeft dit opbloeiende geluk kapot gemaakt met al die negatieve posts over Bientje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
De url www.MartijnenJacobien4ever.nl is weer vrij.
[..]
Hopelijk doet hij bij de volgende scharrel eerst wat vooronderzoek. Of schakelt hij SHO gewoon even in voor een eerste screeningquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
De url www.MartijnenJacobien4ever.nl is weer vrij.
[..]
Hij heeft haar een korte periode met enige regelmaat uitgewoond. Daar hoef je toch geen vooronderzoek voor te doen lijkt mij...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef piglet het volgende:
Hopelijk doet hij bij de volgende scharrel eerst wat vooronderzoek. Of schakelt hij SHO gewoon even in voor een eerste screening
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Ole het volgende:
Het zal ook niet het laatste zijn wat we van Bien horen
Ik denk dat ze kan zuigen als een stofzuiger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?
Van haar literaire kwaliteiten moet ze het ookal niet hebben en dat tv-persoonlijkheid worden zie ik ook zo snel niet gebeuren.
Ongetwijfeld; Ja. Overschat BN'ers nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |