Gelukkig komt de herfst er aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS3 is bij mij in geen 3 maanden aangeweest
Kwalitiet hè?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Je ziet het gelijk wanneer Q een topic opent
Die remake is enorm stoer. Heerlijke game en ouderwets lekker knallen en slashenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig komt de herfst er aan.
En nu ik in Japan ben geweest kan ik de remake van Shadow Warrior vast ook beter waarderen. Op pc dan.
Idd, heerlijk, ben er ergens halverwege mee maar moet er verder mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die remake is enorm stoer. Heerlijke game en ouderwets lekker knallen en slashen
Ik heb hem al een paar keer uitgespeeld. Bossfights deden me een beetje aan Painkiller denken, op de goede manierquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, heerlijk, ben er ergens halverwege mee maar moet er verder mee.
Ik kijk er series op, dus gaat bijna iedere dag aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS3 is bij mij in geen 3 maanden aangeweest
Aaaahh zit je ook niet mee hequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Nou voor degene die mijn soap gevolgd hebben: de jurkjes waren allebei kut
1 was gewoon niet zo leuk als ik dacht en 1 paste nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef S15 het volgende:
[..]
Aaaahh zit je ook niet mee he
Pasten niet of stonden ze niet?
Zuur zeg, hoe was het gisteren trouwens?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1 was gewoon niet zo leuk als ik dacht en 1 paste niet
Oude manager, oude jeugd-crush.... gij wordt heul retro!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
2 oktober gesprek met m'n oude manager over een functie
Tis ook nog op dezelfde dagquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oude manager, oude jeugd-crush.... gij wordt heul retro!
Dn gaat die ook niet aan ben ik bangquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig komt de herfst er aan.
En nu ik in Japan ben geweest kan ik de remake van Shadow Warrior vast ook beter waarderen. Op pc dan.
Niet doen alsof je een leven hebt hè?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dn gaat die ook niet aan ben ik bang
En daarna back to the future!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |