BT is knap van wat ik heb begrepen, jij bent een saaie oetlulkneus zonder humor in rl die alleen kan saai lullen over koffie bijv. Dus ga nou maar naar de hoeren en kom deze chat niet lastig vallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
BT die zich knapper voordoet dan 'ie is en 2NutZ die zich stoerder voordoet dan 'ie is. Man, wat een dag.
Wat een feest voor jou. Je leven is zeker gemaakt nu.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
BT die zich knapper voordoet dan 'ie is en 2NutZ die zich stoerder voordoet dan 'ie is. Man, wat een dag.
Haha homoquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
BT is knap van wat ik heb begrepen, jij bent een saaie oetlulkneus zonder humor in rl die alleen kan saai lullen over koffie bijv. Dus ga nou maar naar de hoeren en kom deze chat niet lastig vallen.
M'n leven was altijd al gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een feest voor jou. Je leven is zeker gemaakt nu.
Hahahahahaahj wat een komback, hoe kum je erop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stop je even hier, want daar gaat het mis.
Nou dat zit zo, eigenlijk is het altijd zo dat als jij zelf iets bedenkt het kant nog wal slaat, en deze keer is daarin niets anders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahahahaahj wat een komback, hoe kum je erop.
nochquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou dat zit zo, eigenlijk is het altijd zo dat als jij zelf iets bedenkt het kant nog wal slaat, en deze keer is daarin niets anders.
obvious homo srsquote:
En ik? En ik?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
Stabiel is wel een beetje saai hoor.quote:
Soundcloud doet altijd stoer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef remi1986 het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/fwxx/spitnoise-footworxx-podcast-027[/soundcloud]
nou dan gooi ik er nog ff een sfeermuziekje erin
Hoppa!! Gas met die zooi!!
Die Spitnoise is een tweede Partyraiser, net ff ietsje harderquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Soundcloud doet altijd stoer.
Angerfist.
Til er niet zo zwaar aan joh, gewoon wat mensen op internet die je uitlachen... boeiendquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
'jij bent lelijk' ''Jij bent knap' ahaha jaa''haha kleine benen'' ghahaah ja.
Dit elke keer zeggen terwijl je er zelf het zwaarst aan tiltquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Til er niet zo zwaar aan joh, gewoon wat mensen op internet die je uitlachen... boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |