Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jouquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar?jammer dat het geen quote waard is
Echt hoor altijd als jij hier bent krijgen we hier een digitale gangbang zowat :s tijd om weer mijn onderwerkfaptijd op te pakkenquote:
Ik ben hier dan ook om jou te helpen. Zo ben ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hoor altijd als jij hier bent krijgen we hier een digitale gangbang zowat :s tijd om weer mijn onderwerkfaptijd op te pakken
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jou
Dat waardeer ik. Ga je gelijk weer weg? omdat ik daar over begin?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook om jou te helpen. Zo ben ik
Ga dat lekker doen, ik ben ff weer weg![]()
![]()
lelijke poolquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jou
Ik denk dat het wel meevalt, als je 10x je kuitjes en pierenenkels laat zien en je wormenlichaam maar nooit je gezicht, dan is er vast iets mis met je gezicht hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat BT een echte mooie boy is.
hahaha ja of het heeft te maken met internet bekendheid etc. waar is jouw gezicht bijv.?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, als je 10x je kuitjes en pierenenkels laat zien en je wormenlichaam maar nooit je gezicht, dan is er vast iets mis met je gezicht hahaha
Ben best mooi ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat BT een echte mooie boy is.
Daar stond ik.quote:
Internetbekendheid? jij bent een digitale bn'er?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha ja of het heeft te maken met internet bekendheid etc. waar is jouw gezicht bijv.?
Snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een schijthekel aan jou eigenlijk.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Internetbekendheid? jij bent een digitale bn'er?
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom maar meettten als je zo'n grote bek hebt over hoe lelijk iemand is terwijl je geen idee hebtkktriest
jy bn lelik haha kkjongquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom maar meettten als je zo'n grote bek hebt over hoe lelijk iemand is terwijl je geen idee hebtkktriest
nahquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat er niet om.... niet iedereen hoeft hier mijn gezicht te zien.
Mad?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |