SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL: Welke ex-bewoner mag van jou terug?
UTO / Welke Ex-bewoners zou er weer in mogen?
De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Volgens mij noemt hij zichzelf ook zo, met een dikke knipoog denk ik. Die man heeft best droge humor.quote:![]()
Okquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:43 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Volgens mij noemt hij zichzelf ook zo, met een dikke knipoog denk ik. Die man heeft best droge humor.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lot? Die uit Utopia?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef misssnapshot het volgende:
Ivan wil de webshop (denk ik) niet meer doen. Lot wil het overnemen. Ivan zegt dat Colinda het ook wil doen, misschien kan Lot met haar samenwerken? Daar heeft Lot geen zin in.![]()
Gelukkig had ik net een nieuw zeiltje liggen op de bank.
Die is nog te belazerd dat ze haar eigen brood smeert.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Hebben ze de slingers dan al ogehangen voor Rene....TOT NOOIT MEER ZIENS!De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Allemaal, zag in de shownieuws het moment dat Nicoline binnenkwam, ze was toen heel fris en fruitig en bijna knap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
collie gaat er met de dag slechter uitzien.
en we dachten rock bottom al bereikt te hebben
Utopia!![]()
Nicolien heeft ook een zeiltjequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lot? Die uit Utopia?![]()
Gelukkig had ik net een nieuw zeiltje liggen op de bank.
Die is nog te belazerd dat ze haar eigen brood smeert.![]()
![]()
Zolang hij maar niet zijn steuken over draagt...quote:De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Aan het uitleggen hoe te klagen en te ouwehoeren?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:46 schreef Haropro het volgende:
[..]
Toch dapper dat hij er echt uitgaat, weg uit die poppenkast.Vind ik ook.
![]()
Juist wel. Daarmee is hij juist ingekakt, waardoor hij van mij weg mag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:46 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet zijn steuken over draagt...
Streamen moet wel leuk blijven, he.![]()
![]()
LauB is jaloers op je.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef Oekaboe het volgende:
Joey zit echt te smakken in mijn oor lamlul![]()
![]()
Hij is tot nu toe nog niet aan het terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Zou de redactie de dode mus kunnen reanimeren, zodat Rene echt gaat?
GM
Zou het dan toch...![]()
![]()
ik vertrouw het pas als de keutel definitief er uit is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe nog niet aan het terugkrabbelen.
Zou het dan toch...I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:49 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik vertrouw het pas als de keutel definitief er uit is.ik ook.
![]()
Het ziet er hoopvol uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Hij is tot nu toe nog niet aan het terugkrabbelen.
Zou het dan toch...
Maar toch, eerst zien, dan geloven.![]()
Heeft weinig met een poppenkast te maken hoor. Hij heeft geen poot aan de grond gekregen en vindt dat een persoonlijke vernedering ofzo en daarom vertrekt hij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:46 schreef Haropro het volgende:
[..]
Toch dapper dat hij er echt uitgaat, weg uit die poppenkast.
Meneer zag zich als de grote leider waarnaar iedereen wel even zou luisteren![]()
Als hij gewoon zijn zin had gekregen was hij gebleven, poppenkast of niet."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Nog twee uurtjes en we weten hetquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het ziet er hoopvol uit.
Maar toch, eerst zien, dan geloven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nog twee uurtjes. ik ga vast zwaaien
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |