Een van de meest underrated zelda games in de serie! alleen omdat mensen de cell shaded stijl geen kans gaven!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat speelt Wind Waker HD heerlijk met de gamepad!
Was ik eerst nog anti WW, ben ik nu de grootste fan!
Ik denk dat veel mensen deze game pas later waarderen. Net een paar donkere zelda games achter je kiezen en dan deze.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een van de meest underrated zelda games in de serie! alleen omdat mensen de cell shaded stijl geen kans gaven!
Die vond ik vanaf het begin al geweldig. Een heerlijke frisse levendige stijl, juist door die cell shaded graphics.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een van de meest underrated zelda games in de serie! alleen omdat mensen de cell shaded stijl geen kans gaven!
Jep! Iedereen wilde graag een realistische Zelda, maar eerlijk gezegd vond ik juist twilight princess verschrikkelijk tegenvallenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen deze game pas later waarderen. Net een paar donkere zelda games achter je kiezen en dan deze.
Gelukkig heeft deze een 2de kans gekregen bij mij!
Precies!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vond ik vanaf het begin al geweldig. Een heerlijke frisse levendige stijl, juist door die cell shaded graphics.
Ik vond het voor de gamecube al een heerlijke zelda. Maar voel nou niet echt de behoefte om hetzelfde spel nogmaals te gaan spelen, enkel vanwege HD remake..quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat speelt Wind Waker HD heerlijk met de gamepad!
Was ik eerst nog anti WW, ben ik nu de grootste fan!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep! Iedereen wilde graag een realistische Zelda, maar eerlijk gezegd vond ik juist twilight princess verschrikkelijk tegenvallen
Niet alleen dat. De Gamecube versie is natuurlijker. Bij de Wii was alles rechts wat links had moeten zijn. Zo ook geografisch Hyrule.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Your argument is invalid.
oh ja en natuurlijk CG versie zoals het spel gespeeld hoort te worden, geen gezwabber op de wii.
Maar de Wii-versie had wel breedbeeld en meer slots voor voorwerpen. Beide versies hebben wat mij betreft hun voor- en nadelen, de ultieme Twilight Princess bestaat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef MhZero het volgende:
[..]
Niet alleen dat. De Gamecube versie is natuurlijker. Bij de Wii was alles rechts wat links had moeten zijn. Zo ook geografisch Hyrule.
TP vond ik in het begin geweldig, maar op het einde was ik wel blij dat het afgelopen was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep! Iedereen wilde graag een realistische Zelda, maar eerlijk gezegd vond ik juist twilight princess verschrikkelijk tegenvallen
Ik ken het spel ook, maar het is echt een heerlijke ervaring met de gamepad! Swift sail erbij en spel speelt zich bijna vanzelf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond het voor de gamecube al een heerlijke zelda. Maar voel nou niet echt de behoefte om hetzelfde spel nogmaals te gaan spelen, enkel vanwege HD remake..
Twintig levels, dat is nietsquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik zit nog vast in 6-4 (Raket-ton-level dat al 20 levens heeft gekost), maar even een filmpje van de eindbaas van DK bekeken. De tering he, ik geloof niet dat ik daar zin in heb
Zoals het ooit ook wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 06:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Uitdagend is hij zeker, alleen sommige levels en met name bazen zijn gekkenwerk. Jammer dat er geen Easy Mode is. En ook raar. Menig kind kan dit echt nooit uitspelen.
Neehoor, mijn argument staat nogsteeds, ik was net zo enthousiast tijdens de reveal. Maar, zoals het gezegde gaat: "Ookal draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding". Vond de game erg mooi er uit zien, maar de gameplay was gewoon kutquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Your argument is invalid.
oh ja en natuurlijk CG versie zoals het spel gespeeld hoort te worden, geen gezwabber op de wii.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet echt WiiU, maar Nintendo fans weten dit vast te waarderen
http://grantkirkhope.band(...)and-the-kitchen-sink
Banjo Kazooie soundtrack, gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |