quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:49 schreef bdd8 het volgende:
Dit doet me niks, laat me compleet koud.
Als ze zich negerig gedragen...?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet juist altijd lachen om negers.
Ja bijvoorbeeld. Zie ik een neger voor het kipschap in de supermarkt en dan denk je toch bij jezelf: HAHA, classic neger weer dit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als ze zich negerig gedragen...?
Net zoiets als een rennende Marokkaan? Denk altijd meteen dat ze iets gejat hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Zie ik een neger voor het kipschap in de supermarkt en dan denk je toch bij jezelf: HAHA, classic neger weer dit.
Zoiets.
Ja, maar bij marokanen moet ik dan weer niet lachen. Die hebben toch een minder guitig hoofd ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Net zoiets als een rennende Marokkaan? Denk altijd meteen dat ze iets gejat hebben.
Die associatie leg ik totaal niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar bij marokanen moet ik dan weer niet lachen. Die hebben toch een minder guitig hoofd ofzo.
Misschien omdat je bij negers onbewust toch die positieve associatie met zwarte piet legt.
ik denk dat dat gedeelte op de foto voor zijn borst hangt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:41 schreef Constermock het volgende:
Ik vind het wel grappig. En dan juist het gezicht niet proberen te beschermen
'Schatteboutjes zijn het'quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef Chocovloek het volgende:
Schaterlachen. Maar ik ben nog steeds in de goeie-neger-grappen bui van gisteravond. Kan altijd wel lachen om onze donkere medemens trouwens. Schatteboutjes zijn het.
Edit: ah ik heb nu ook gelezen wat er onder stond, dat had ik nog niet gezien net. Maar ik moest eigenlijk nog steeds gniffelen, maar dat heb ik ook vaak als ik iets wel erg vind.
Ach kom, het is toch schattig? Die plastic zakjes en dan dat hoofd erbijquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'Schatteboutjes zijn het'
Denigrerende hoer
Dat ik misschien verpest was, maar de poll heeft duidelijk bewezen dat juist de huilies verpest zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |