Maar die is er alleen om dit topic later mee te ver-mergenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef k_man het volgende:
Er is trouwens een centraal topic over Portugal met veel info.
Gezien hoe oud het topic is ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef pirlo444 het volgende:
wie er hier zegt dat portugezen netjes zijn is niet wijs eeen veel onverzorgder volkje ken ik niet
Hele oud topic, maar nog steeds, ik weet niet met wat voor soort mensen jij hebt rondgehangen maar misschien trek je wel onverzorgde mensen aan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef pirlo444 het volgende:
wie er hier zegt dat portugezen netjes zijn is niet wijs eeen veel onverzorgder volkje ken ik niet
In de Algarve kun je ook prima golfen, heb ik mij laten vertellen. Wat mijn medemod hierboven dus stelt, is niet geheel correct.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:16 schreef DutchTrain het volgende:
Het is maar de vraag wat je er wil gaan doen natuurlijk. In de Algarve kun je niet veel meer dan naar het strand of wat in de natuur rondrijden. De rest van Portugal kent weer veel minder strand en vele leuke stadjes.
Dat valt in de categorie 'in de natuur rondrijden met quads, karts of golfkarretjes'quote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef UIO_AMS het volgende:
In de Algarve kun je ook prima golfen, heb ik mij laten vertellen. Wat mijn medemod hierboven dus stelt, is niet geheel correct.
Zolang je in teringeuropa blijft zul je die blijven tegenkomenquote:Wat ik niet wil zien deze lente: toeristen, uithangborden in het Engels, grote steden, auto's, bakstranden, bungalowparken, caravans, woestijn, Starbucks, touringcars, drommen mensen, brede boulevards.
Dat weet je natuurlijk nooit. In ieder geval kan ze natuurlijk ook even in dit topic: [Vakantie 2007] Albufeira / Algarve rondkijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef DutchTrain het volgende:
Dat valt in de categorie 'in de natuur rondrijden met quads, karts of golfkarretjes'
En ik denk niet dat Yvette sowieso zou gaan golfen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |