In Groningen op de markt en kaaswinkelsquote:Op donderdag 25 september 2014 22:06 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Die moet ik proberen! Waar is dat te koop?
Dank je!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
In Groningen op de markt en kaaswinkels
En volgens deze site in het hele land maar weinig adressen
http://www.lekkertafelen.nl/specials/eerlijke-buffelmozzarella/
Een teken dat ons milieu zo vervuild is, of een teken dat we heel goed kunnen onderzoeken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat is veel schokkender dan alles wat ze verder over honing hebben ontdekt.
Ja, als je wat voor het milieu wilt doen koop je honing bij de imker om de hoek ipv biologische uit Chili of Verweggistan. Zoals je ook beter tomaten uit het westland kan kopen dan biologische ingevlogen tomaten uit Israel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:18 schreef golfer het volgende:
Weer een paar mythes over honing en biologische producten omver gekegeld.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:18 schreef golfer het volgende:
Weer een paar mythes over honing en biologische producten omver gekegeld.
Ik ga jou nog eens Biologisch Links de nek om draaienquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, als je wat voor het milieu wilt doen koop je honing bij de imker om de hoek ipv biologische uit Chili of Verweggistan. Zoals je ook beter tomaten uit het westland kan kopen dan biologische ingevlogen tomaten uit Israel.
Waarom? Klopt het niet wat ik zeg?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga jou nog eens Biologisch Links de nek om draaien
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Klopt het niet wat ik zeg?
Al heel erg lang hoor, laat je niet bang maken omdat men zo goed kan meten.quote:
Ah, okay.quote:
Neh... ik ben niet bang, ik zie het welquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al heel erg lang hoor, laat je niet bang maken omdat men zo goed kan meten.
neh, was een grapje, zou ik nooit doen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, okay.
En waarom wil je dan mijn nek omdraaien?
Beide, zou ik zeggen. Ik vind het wel vrij droevig dat onze rotzooi werkelijk overal te vinden is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een teken dat ons milieu zo vervuild is, of een teken dat we heel goed kunnen onderzoeken?
Zonder het onderzocht te hebben wed ik dat in biologische imkerhoning aan te tonen is dat er Teer en Nicotine in zit
Trouwens ook een mythe, als je de kindersterfte buiten de stats laat worden mensen niet zoveel ouder tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:30 schreef Spanky78 het volgende:
Achja, ondanks al die troep worden we gemiddeld 82 jaar. Toen iedereen per definitie biologisch at werd men niet te dik, maar als je de 40 haalde was dat heel aardig.. Alles in perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |