Nee, Feyenoord heeft Wilkshire.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Vloet de beste speler van Feyenoord zijn?
Ik ben bij ons al blij met 1%.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
Als PSV al de helft meer zijn kansen afmaakt in het algemeen worden we met gemak kampioen.
Weet niet, maar het is niet meer op veronica zag ik. Alleen FOX.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen ze hem weer met vertraging op tv?
Dat vond ik nog het meest trieste ooit. De loting al doen, maar pas een uur later uitzenden...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weet niet, maar het is niet meer op veronica zag ik. Alleen FOX.
?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Zo is er nog steeds een klein beetje hoop voor Utrecht"
Deze commentator
Hij doet me een beetje denken aan deze man:quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Zo is er nog steeds een klein beetje hoop voor Utrecht"
Deze commentator
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben Marokkaanse voetballers plots allemaal ISIS-baarden? #durftevragen
Haha je bent de hele avond bezig met hoevaak PSV ontsnaptquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
PSV ontsnapt weer.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fox, het open kanaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje, op welke zender kan ik zo de loting bekijken?
Dan weet ik of ik al in m'n nest kan gaan liggen of niet
Fuckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |