quote:
Als TS per ongeluk in een aanrijding verzeild raakt is ie wel het haasje, en flink ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe groot is de kans dat je wordt aangehouden?
Als je een beetje kan rijden is die kans nagenoeg 0.
Niet verzekerd. Dat wordt een probleem.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als TS per ongeluk in een aanrijding verzeild raakt is ie wel het haasje, en flink ook.
Ja, als je maar niet rijdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef lizviicious1 het volgende:
Sorry ik weet dat dit geen vraagbak is maak ik heb een vraagje,
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn autorijbewijs, heb hem inmiddels ook aangevraagd maar kan hem woensdag ochtend om 9 uur ophalen.
Nou is mijn vraag of ik die dag met de auto naar de gemeente mag gaan
Mogelijkheid tot ontzegging rijbevoegdheid, boete, artikel 5, onverzekerd, ...quote:en wat de risico's/gevolgen zijn als ik word staande gehouden?
Zou je niet stuk gaan als TS aangehouden wordt en dan gelijk zijn rijbevoegdheid kwijt isquote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, als je maar niet rijdt.
[..]
Mogelijkheid tot ontzegging rijbevoegdheid, boete, artikel 5, onverzekerd, ...
Ik zou de gok niet nemen. Ga gewoon lekker met het OV of laat je rijden, en zet een glimlach op, in de wetenschap dat je binnen een half uurtje je rijbewijs hebt.
PS: op de terugweg mag je wél rijden
quote:Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef lizviicious1 het volgende:
Ok mooi man cbr heeft me afgewezen op me theorie examen omdat er een gat in mijn ID zit, wat the fuck maakt het eigelijk uit? Ze checken toch alleen of ik de persoon ben die de examen heeft aangevraagd en aan een bsn hebben Ze toch voldoende?
Nu moet ik ook weer opnieuw betalen voor mijn examen.
Fucking flikkers sait heeft altijd gelijk gehad, overheid neukt je in je kont
goede oude tijd manquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:45 schreef adnapekkid het volgende:
Dit topic verdient een Koos Spee.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |