Nee, is niks voor mij. volgende keer blijf ik weer gewoon zittenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik ga ook maar eens staand proberen (morgen denk ik, vandaag ben ik al geweest). Mijn ervaringen zal ik hier posten.
Ik zag net dat de hurkhouding ook het beste is om te poepen. Eigenlijk dacht ik dat altijd al min of meer, want het is de methode van oudher. Alleen is de wc zoveel comfortabeler (meestal ook hygiënischer) qua opvang en zithouding.quote:
Zittend natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wtf staand vegen?
Hoe poept hij dan?!!
Kleine piemelfreakquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:47 schreef shifto het volgende:
Dit topic is al 40x voorbij gekomen, conclusie is altijd zittend achterlangs, zoals het hoort, freaks
Wat een gedoe allemaal als je ook effe kan gaan staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef kibo het volgende:
Zittend uiteraard, en dan achterover geleund tegen de stortbak.
Knieen uitelkaar, met linkerhand zak opzij schuiven en met rechterhand een ferme haal van achter naar voren. Daarna papier inspecteren op kleur, bloed etc ....
Waarom niet? Ik kan het je laten zien hahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:39 schreef renwan het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat er mensen zijn die staand vegen, totaal niet gewoon
Nee dankje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:39 schreef Zoev het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan het je laten zien haha
Nee joh, gewoon wat dieper erin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef renwan het volgende:
Staand moet je toch voorover bukken en alle geplette stront die ontstaan is tijdens het opstaan wegvegen wat een grotere smeerboel oplevert?
Sowieso moet wcpapier reliëf hebben anders veeg je alleen maar alles uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:54 schreef Zoev het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon wat dieper erin.
Zorg wel voor iets meer laags wc papier en niet van dat schuurpapier.
Ik gebruik altijd PAGE
Eerst met papier over een groter oppervlak verspreiden en dan droogföhnen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Sowieso moet wcpapier reliëf hebben anders veeg je alleen maar alles uit
Alleen met de kerst.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef Bami-Powner het volgende:
wie wast zijn kont hier eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |