abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2014 @ 17:17:42 #51
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144897325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Waarschijnlijk, ik hoop het in ieder geval nooit mee te maken, maar als het (God moge mij behoeden) zo ver komt, dan lijkt een blackout van minimaal een week mij zeer waarschijnlijk. Ik zal janken tot mijn tranen zijn opgedroogd, en niemand die mij daar op dat moment van gaat weerhouden. Daar komt ook mijn medelijden voor die mensen vandaan, maar daar hebben ze natuurlijk niks aan. Waarschijnlijk willen ze niet dat mensen medelijden met hun hebben, omdat ze 'denken' zich wel te redden. Opeens is die opstapje van de bus en trein een lastig obstakel geworden. Iets waar je nooit bij stil stond.
Daar heb jij ook zeker gelijk in. Ik bedoelde ook niet met mijn post te zeggen dat je dat zo even verwerkt. Ik moet er zelf ook absoluut niet aan denken overigens, denk op dit moment hetzelfde als jij, als ik blind ben hoeft het niet meer.
Maar uiteindelijk vinden mensen andere manieren om er toch mee te leven. Zo gaat het vaak in de praktijk althans. Wil niet zeggen dat je er maanden en maanden van in een depressie kunt raken, want dat is zeker.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144897361
Was ze lekker?
pi_144897452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Daar heb jij ook zeker gelijk in. Ik bedoelde ook niet met mijn post te zeggen dat je dat zo even verwerkt. Ik moet er zelf ook absoluut niet aan denken overigens, denk op dit moment hetzelfde als jij, als ik blind ben hoeft het niet meer.
Maar uiteindelijk vinden mensen andere manieren om er toch mee te leven. Zo gaat het vaak in de praktijk althans. Wil niet zeggen dat je er maanden en maanden van in een depressie kunt raken, want dat is zeker.
Zoveel is zeker. Ik ben wel benieuwd. Misschien dat ik eens wat ervaringen, die mensen hebben ook hun hoekjes waar ze pijn en leed delen, op ga zoeken en even mee gluur.
pi_144897472
Het allerergste van blind zijn lijkt me dat je niet meer kunt fokken!
pindazakje
pi_144897583
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Het allerergste van blind zijn lijkt me dat je niet meer kunt fokken!
Je verliest jezelf compleet. Opeens is alles zwart.
pi_144897617
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Nog altijd beter dan een jonge vrouw met blinde tieten.
Lawrence?

Edit: laat maar, ik zie het al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')