Ik had eerder medelijden met die arme ziel.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef vigilant7 het volgende:
je hebt haar ook nog eens verkracht, zeker?
viespeuk
ja, dat heeft ze vooral nodigquote:Op donderdag 25 september 2014 17:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had eerder medelijden met die arme ziel.
Gangsterboy.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:01 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ja, dat heeft ze vooral nodig
gewoon je harde pik in die kut rammen
En dus open je maar een topique om haar lekker anoniem belachelijk te maken en nog eens flink na te kunnen trappen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had eerder medelijden met die arme ziel.
ze kan het toch niet lezenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dus open je maar een topique om haar lekker anoniem belachelijk te maken en nog eens flink na te kunnen trappen.
Nee, van God.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is in principe niet zo verwonderlijk als je je realiseert dat het menselijk oog veel gecompliceerd is dan welke menselijke uitvinding dan ook.
Product van jaren en jaren evolutie.
Jij moet eens langs Pearle om die ogen te meten. Ik denk dat jij ook slechtziend bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dus open je maar een topique om haar lekker anoniem belachelijk te maken en nog eens flink na te kunnen trappen.
bijna een wonderquote:Op donderdag 25 september 2014 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is in principe niet zo verwonderlijk als je je realiseert dat het menselijk oog veel gecompliceerd is dan welke menselijke uitvinding dan ook.
Product van jaren en jaren evolutie.
Wie is dat? Je vader?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht van Jozef Mengele
God is natuurlijk een uilskuiken. Die weet zogenaamd alles, de Alwetende, wat doet hij? Creëert een paradijs en zegt, van die boom mag je niet eten. Nou, als je alles weet had hij moeten weten dat de mens daar toch van zou gaan eten, dus waarom een Paradijs creëren. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij al het leven afhankelijk van water heeft gemaakt, en vervolgens 70% van al het water op Aarde zout en ondrinkbaar heeft gemaakt.quote:
Ook heel belangrijk. Ik zou liever dood willen gaan als mijn gezichtsvermogen verloren ging. Ik kan dan praktisch niks meer, ambities alles, is dan opeens verloren.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
et is in principe niet zo verwonderlijk als je je realiseert dat het menselijk oog veel gecompliceerd is dan welke menselijke uitvinding dan ook.
Product van jaren en jaren evolutie
Dat zeggen veel mensen. De praktijk is echter dat je drang om te overleven bijzonder sterk is en dat, als het zover is, jij je grenzen verlegt. Je gaat dan ook compenseren door andere zintuigen effectiever te gebruiken.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ook heel belangrijk. Ik zou liever dood willen gaan als mijn gezichtsvermogen verloren ging. Ik kan dan praktisch niks meer, ambities alles, is dan opeens verloren.
Water en zout gaan hand in hand, daarbij is het niet de bedoeling dat je een boek aanhoudt voor waarheid.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
God is natuurlijk een uilskuiken. Die weet zogenaamd alles, de Alwetende, wat doet hij? Creëert een paradijs en zegt, van die boom mag je niet eten. Nou, als je alles weet had hij moeten weten dat de mens daar toch van zou gaan eten, dus waarom een Paradijs creëren. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij al het leven afhankelijk van water heeft gemaakt, en vervolgens 70% van al het water op Aarde zout en ondrinkbaar heeft gemaakt.
Inderdaad. Misschien dat het ooit van komt, maar het is momenteel nog onvoorstelbaar. Ik zie het als medische uilskuiken al voor mij: een complexe machine die gewoon oogweefsel op maat kan maken voor een blinde. Prachtig.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:05 schreef Copthorne het volgende:
Weleens over nagedacht. Zou mooi zijn als we in staat zouden zijn om blinden hun gezichtsvermogen terug te geven. Overigens geldt dit ook voor mensen die ledematen zijn verloren. Hoe mooi zou het zijn als we iemand die een hand mist een kunsthand kunnen geven die voor een groot deel lijkt op een echte hand.
Nee dat klopt. Aan geloof kun je lekker je eigen draai geven.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Water en zout gaan hand in hand, daarbij is het niet de bedoeling dat je een boek aanhoudt voor waarheid.
machine met stralingen dan, met naalden en zo zie ik het niet lukken, een soort helingsmachinequote:Op donderdag 25 september 2014 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien dat het ooit van komt, maar het is momenteel nog onvoorstelbaar. Ik zie het als medische uilskuiken al voor mij: een complexe machine die gewoon oogweefsel op maat kan maken voor een blinde. Prachtig.
Waarschijnlijk, ik hoop het in ieder geval nooit mee te maken, maar als het (God moge mij behoeden) zo ver komt, dan lijkt een blackout van minimaal een week mij zeer waarschijnlijk. Ik zal janken tot mijn tranen zijn opgedroogd, en niemand die mij daar op dat moment van gaat weerhouden. Daar komt ook mijn medelijden voor die mensen vandaan, maar daar hebben ze natuurlijk niks aan. Waarschijnlijk willen ze niet dat mensen medelijden met hun hebben, omdat ze 'denken' zich wel te redden. Opeens is die opstapje van de bus en trein een lastig obstakel geworden. Iets waar je nooit bij stil stond.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen. De praktijk is echter dat je drang om te overleven bijzonder sterk is en dat, als het zover is, jij je grenzen verlegt. Je gaat dan ook compenseren door andere zintuigen effectiever te gebruiken.
Het was puur mijn fantasie wat ik daar brabbelde, maar goed, misschien maken we het ooit nog eens mee. Zou heel baanbrekend zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:10 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
machine met stralingen dan, met naalden en zo zie ik het niet lukken, een soort helingsmachine
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |