Vertel eens wat meer?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Niet weten dat blinde mensen gewoon met ultrasound kunnen kijken
TR gemaakt.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
Wees blij, kan ze niet zien hoe lelijk je bent.
quote:
Ik was blij geweest als jij ook blind geweest was, dan had je de TR knop niet kunnen vinden.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
Wees blij, kan ze niet zien hoe lelijk je bent.
Ja, toch?quote:
Zo, jij bent wel grof bezig. Met de verkeerde been uit bed gestapt zeker.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was blij geweest als jij ook blind geweest was, dan had je de TR knop niet kunnen vinden.
Beetje onzin om daar al een TR voor te plaatsen.quote:
Ben m'n bed nog niet uit geweest.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:57 schreef Jellereppe het volgende:
Zo, jij bent wel grof bezig. Met de verkeerde been uit bed gestapt.
Stel je eens even niet zo aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, toch?
[..]
Zo, jij bent wel grof bezig. Met de verkeerde been uit bed gestapt zeker.
Vies varken.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben m'n bed nog niet uit geweest.
Een geintje. Ik heb misschien 1 keer een TR geplaatst, en dat is al meer dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje onzin om daar al een TR voor te plaatsen.
Ik maak nooit geintjes, binnenkort staan er een gespierde Indo en een slecht lopende man bij je op de stoep.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een geintje. Ik heb misschien 1 keer een TR geplaatst, en dat is al meer dan een jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |