speel echt offline, even 1 potje wennen en wat coins voor een LB nodigquote:
Door hem te koppelen via originquote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ben mijn EA level niet kwijt en heb hem gekoppeld via het spel, maar hoe kom ik dan in mn Xbox account via de webapp?
Oh, offline is echt gruwelijk saaiquote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel echt offline, even 1 potje wennen en wat coins voor een LB nodig
ach 6-0 manager task voltooid, ook weer lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, offline is echt gruwelijk saai.
Tof jaquote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
Het verdedigen blijft lastig. Ik heb goede hoop om naar divisie 8 te gaan. Ik vind de energie die vrijkomt na een doelpunt wel vreselijk vet gedaan van EA
De manier van weglopen van de speler in combinatie met het publiek en het beven van de camera. Geweldigquote:Op donderdag 25 september 2014 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tof jaGroot verschil dat publiek met de PS3
Goed, ik snap er geen reet van, maar als het bij jou wel werkt, prima. Hoef toch niet meer in m'n xbox-accountquote:
En de cornervlag omcer trappen hehehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De manier van weglopen van de speler in combinatie met het publiek en het beven van de camera. Geweldig
Gewoon inloggen in de origin app, dan bij add friends de accounts toevoegen en klaar is Kees Jorwolquote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed, ik snap er geen reet van, maar als het bij jou wel werkt, prima. Hoef toch niet meer in m'n xbox-account
Haha wacht maar tot je deze bazen spits tegenkomt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef over_hedge het volgende:
Clubs gaat wel goed. 9 gespeeld 10 doelpunten en 4 assists
Als iemand een voetrolletje doet, staat mijn verdediger opeens 2 meter achter hemquote:Op donderdag 25 september 2014 19:18 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En de cornervlag omcer trappen hehehe.
Hoe verdedigen jullie nu? Wordt echt aan alle kanten voorbij gelopen soms.
15 al gespeeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van silvers zijn echt te laagEn bijna elke deal wordt weggekocht.
volgens mij offline, vorig jaar tenminste wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef Reemi het volgende:
Moet je voor die managertaken een offline toernooi spelen of kan online ook?
online kan ookquote:Op donderdag 25 september 2014 19:41 schreef Reemi het volgende:
Moet je voor die managertaken een offline toernooi spelen of kan online ook?
Casado.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is een goede, niet al te dure LB uit la liga?
O ja, die is ook weer terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb ook 1 andere gevonden 'tremoulinas', heeft behoorlijk goede stats en is non rare
Godverquote:Op donderdag 25 september 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Manager tasks pakje is wel untradeable he..
alleen als je live kommenterrie doetquote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef Santello het volgende:
20 euro tegenaan smijten. Wie komt kijken?
http://www.twitch.tv/santello
Khad mic erin gedaan. Werkt niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen als je live kommenterrie doet
Je mic moet je ook nergens in doen maar gewoon voor je mond houden.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Khad mic erin gedaan. Werkt niet.
Wel aardig als je met 2 spitsen speelt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:57 schreef DePresident. het volgende:
Had iemand hier Lacazette? Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt.
Wil hem ook in een 4-1-2-1-2 kwijt ja. Thanks.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wel aardig als je met 2 spitsen speelt.
haha, bij Robin van Persie hebben ze het over die kopgoal tegen spanje op het wk :pquote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
als je met robben speelt gaan ze het hebben over de negativiteit die op hem af kwam tijden het WK omdat hij een schwalbe toegegeven had
dat heeft ie niet eens gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
als je met robben speelt gaan ze het hebben over de negativiteit die op hem af kwam tijden het WK omdat hij een schwalbe toegegeven had
lekker man dat zijn gewoon Zimbabwe achtige snelhedenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
What the fuck is dit nou weer.Zit vlakbij de router te testen.
Verdedigen is lastiger jaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik moet zeggen dat Tim86 gelijk had over het verdedigen. Ik ben er ook een die achteruitloopt en ingrijpt op het moment dar het nodig is maar het gaat me niet goed af tot nu toe.
shirtje trekken is het nuquote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Godsamme wat krijg je makkelijk pingels. Kreeg er net 3 in een wedstrijd waarvan 0 door een sliding
jawelquote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heeft ie niet eens gedaan
Je kan er maar dertig te koop aanbieden.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg deze foutmelding via de webapp, via de console kan ik ook niets meer listen.
Heb nog ruim plek op de transferlist.
gewoon wachten, ea is kk gaarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg deze foutmelding via de webapp, via de console kan ik ook niets meer listen.
Heb nog ruim plek op de transferlist.
Na een factory reset van m'n router ineens dit..quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker man dat zijn gewoon Zimbabwe achtige snelheden
heel de buurt op je netwerk Gquote:Op donderdag 25 september 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Na een factory reset van m'n router ineens dit..
[ afbeelding ]
Snap er niets van.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan er maar dertig te koop aanbieden.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik die nohomo comic vinden die hier wel eens gepost wordt (twee gasten hebben seks, maar 1 had no homo gezegd en ventje in andere kamer zegt dan dat het dan inderdaad niet gay is) ?
1-3 tegen Achilles?!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef Hoogstaande het volgende:
FC Twente
Wat zijn er toch ontzettend veel treurige ploegen in Nederland.
Wat had je in je packs?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Error connecting to FIFA 15 ultimate team.
Hoe de tegengoal viel en dat als het 0-4 of 0-5 of hoger was geweest ik 1k winst had gehadquote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
1-3 tegen Achilles?!
Wat is daar erg aan dan?
1K WINST DOE MAAR RUIG,quote:Op donderdag 25 september 2014 20:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe de tegengoal viel en dat als het 0-4 of 0-5 of hoger was geweest ik 1k winst had gehad
Maar vooral het voetbal. Uitermate beroerd.
maar de regen is wel mooiquote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
zo triest dat die servers het gewoon weer niet aankunnen..
Tsja, had je eigenlijk iets anders verwacht? Het is niet alsof aan het eind van 14 alles soepel verliep.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Word er nu ook ineens uitgeschopt. Kut. Loss erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
quote:
Alles behalve..quote:
5600 coins allemaal troep en op het laatst ineens IF Rondon en Agueroquote:
Thxquote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal maar niet vragen waarom
Doe normaal. Wat is Aguero nu waard?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5600 coins allemaal troep en op het laatst ineens IF Rondon en Aguero
Schaamteloos.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
EA servers weer problemen.bohhh
200kquote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef dehollandster het volgende:
[..]
Doe normaal. Wat is Aguero nu waard?
Ik hoorde jou ook de eerste keer wel tot je een disconnect kreeg.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Word er nu ook ineens uitgeschopt. Kut. Loss erbij natuurlijk.
[..]
Werd er trouwens in het tweede potje met clubs ook uitgebeukt. Zonde.
Nicequote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is wel een erg goede startquote:
Ik heb ook nog 3 IF Menezjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:31 schreef dehollandster het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is wel een erg goede start
Hoeveel points had je dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |