Doe dm.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mag niet volgens de regeltjes
Jij mist haar ook TS, je probeert het nu alleen maar wanhopig te compenseren.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:47 schreef Harlekien het volgende:
Tsjah bitch dat had je 3 maanden geleden moeten bedenken, ik bedoel ik was er eerst kapot van maar ben door gegaan en heb ondertussen genoeg vrouwelijk gezelschap gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Jamannquote:Op donderdag 25 september 2014 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
TS mist haar zo erg dat hij de moeite neemt voor een topic.
Ja nu ben je nieuwsgierig wat er stond hequote:
neuken = neukenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik zou haar inderdaad nog wel een keertje kunnen doen maar dat tast mn status aan :S
gewoon vingerenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Die van mij stuurt ook alleen maar berichtjes onder het mom van vrienden zijn. Tieft ff een eind op.
Ja zo'n ex had ik ook, en we spraken nog gewoon af en zo. Totdat het weer op een relatie begon te lijken en de irritaties weer kwamen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Die van mij stuurt ook alleen maar berichtjes onder het mom van vrienden zijn. Tieft ff een eind op.
nee hoor, als t belangrijk was had je t niet weg gehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja nu ben je nieuwsgierig wat er stond he
Ja klopt, toen mistte ze m'n pener toen jij jouwe tevoorschijn haalde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:34 schreef VarkensHart het volgende:
Zei ze dat? Vannacht zei ze iets heel anders..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |