Eigenlijk vind ik het wel leuk dat ze me mist maar weet niet wat ik er mee moetquote:Op donderdag 25 september 2014 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jaja, maar dan toch ff pratenBijna geloofwaardig
Lijkt me ook, beetje raar om een topic te wijden aan iemand die je niks doet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat hij haar mist.
neuken en dumpen zeg ik toch! djies!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:58 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel leuk dat ze me mist maar weet niet wat ik er mee moet
oehquote:
Sterker nog, ik mis je waggelkontje.quote:
Heeeeeeeee chickie leef je ook nogquote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Wanneer stoppen mannen nou met zo stoer te doen?
Bah!
Gewoon de honden van zijn buurmanquote:Op donderdag 25 september 2014 16:09 schreef fathank het volgende:
"genoeg vrouwelijk gezelschap gehad"
lees: Ik heb m'n spaarpot stukgeslagen in het lokale bordeel.
Dit zeggen maar al je niet stoere vriendjes friendzonen zeker?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Wanneer stoppen mannen nou met zo stoer te doen?
Bah!
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:09 schreef fathank het volgende:
lees: Ik heb m'n spaarpot stukgeslagen in het lokale bordeel.
Leuke foto op je FB, ik snap nu de gedachte over honden van de buurmanquote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon de honden van zijn buurman
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:17 schreef OeJ het volgende:
lees: ik heb wél DRIE(!) opblaaspoppen.
Hahaha ja?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Leuke foto op je FB, ik snap nu de gedachte over honden van de buurman![]()
Nee, ik vraag het jou.. je reageert hier ook op dus lui is onzin... kom op, vertel eensquote:Op donderdag 25 september 2014 16:26 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Vul zelf maar in, ik ben lui
wow gekke detective hierquote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Link?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
ja, fijn he..quote:Op donderdag 25 september 2014 16:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heeeeeeeee chickie leef je ook nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |