Eigenlijk wel, maar TS gebruikt censuur in zijn eigen dagboekquote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
Weet je zeker dat je haar niet ook mist?
Ik weet het wel zeker dat hij haar mist.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
De klacht is dat ze het uitmaakt en later aankomt dat ze me mist en me daar eigenlijk mee lastig valt. Ik heb geen zin in dat gejank.quote:
Nee joh gek, ik mis een scharrel van een paar weken terug die er ook een einde aan maaktequote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
Jaja, maar dan toch ff pratenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De klacht is dat ze het uitmaakt en later aankomt dat ze me mist en me daar eigenlijk mee lastig valt. Ik heb geen zin in dat gejank.
Zelfmoord?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik mis een scharrel van een paar weken terug die er ook een einde aan maakte
HOAX ik heb geen broertjequote:Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef Aberella het volgende:
Ik bedoelde jou niet echt maar elke avond als ik bij jou was sloop ik stiekem naar je broertjes kamer en nu ben ik zijn nummer kwijt :S
quote:
Ja, zo'n dag kan dan lang duren.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:47 schreef Harlekien het volgende:
(Lief dagboek) Vandaag kwam ik mijn ex vriendin tegen wat al zo'n 3 maanden over is. Als een echte gentleman stapte ik op haar af om te vragen hoe het is enzo. Leuk gesprekje gehad maar ik moest er vandoor omdat mijn bus net aan kwam.
Nu heeft ze me de hele dag berichtjes gestuurd op whatsapp en ze vroeg me of ik nog wel aan haar dacht waarop ik zei iets in de richting oh ja soms. Toen zei ze dat ze me besefte hoe erg ze me gemist had toen ze me vandaag zag.
Tsjah bitch dat had je 3 maanden geleden moeten bedenken, ik bedoel ik was er eerst kapot van maar ben door gegaan en heb ondertussen genoeg vrouwelijk gezelschap gehad.
HOAX 2 ik woon alleenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan is je vader nog aardig vitaal.
Ik zou haar inderdaad nog wel een keertje kunnen doen maar dat tast mn status aan :Squote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef piere het volgende:
Doe haar gewoon een keertje en dump haar!
Man.... statussen zijn voor sukkels.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik zou haar inderdaad nog wel een keertje kunnen doen maar dat tast mn status aan :S
Dood?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik mis een scharrel van een paar weken terug die er ook een einde aan maakte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |