quote:Op donderdag 25 september 2014 13:13 schreef Gezicht het volgende:
Maar je moet toch inchecken tegenwoordig, dat kan heulegaar niet met een e-ticket.
quote:Op steeds meer stations worden de poorten in werking gesteld. Als u met een e-ticket reist dan opent u het poortje met de vierkante barcode op het e-ticket. Zie hiervoor ook onderstaande instructie:
vorige week vond je het nog zo gezellig tijdens het winkelenquote:
Je moet niet alle propaganda geloven.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:13 schreef Gezicht het volgende:
Maar je moet toch inchecken tegenwoordig
En dat met kortingquote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef Dettol het volgende:
42.50 betalen voor een treinkaartje?!
Waar de fuck ga je heen dan?!
Tot ik erachter kwam dat mijn creditcard was gerold.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
vorige week vond je het nog zo gezellig tijdens het winkelen
Voor 42 euros nog welquote:Op donderdag 25 september 2014 13:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
En dat met kortingvoor dat geld kan je naar Berlijn.
De kosten voor dit gesprek bedragen ¤7,49 per minuut plus het gebruik van uw mobiele telefoon.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
Mijn e-ticket is verdwenen, de link werkt niet
Neem contact met ons op via 030-7515155. Zorg dat u zo veel mogelijk gegevens over uw bestelling en betaling bij de hand heeft.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/e-ticket.html
Nee, niet voor 030 nummer.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
De kosten voor dit gesprek bedragen ¤7,49 per minuut plus het gebruik van uw mobiele telefoon.
Dit.quote:
D-d-d-d-d-d-dd--d-d-d--d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-e con-d-d-d-d-d-d-oeko-o-o-o-o-o-o-o-oe.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef haan33 het volgende:
Ik prik de condoekkoe als die rwina gaat zetten
Doenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef haan33 het volgende:
Dan maar de betalingsbevestiging meenemen.
Wickedmen pleasequote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
Maar Haan33 klacht, altijd onteregt. Wat nu? Wat overruled wat?
[..]
D-d-d-d-d-d-dd--d-d-d--d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-e con-d-d-d-d-d-d-oeko-o-o-o-o-o-o-o-oe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |