Ik ben geen 18, heb geen havo gedaan, doe niet ruig en deze auto is gewoon van mijquote:Op donderdag 25 september 2014 12:24 schreef Gezicht het volgende:
18-jarige boys die 7 jaar over hun HAVO doen en vervolgens ruig gaan doen als ze hun rijbewijs hebben en met de auto van paps en mams naar school kunnen gaan.
17-jarige VMBO'er die gaat joyriden met de auto van z'n ouders dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:26 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik ben geen 18, heb geen havo gedaan, doe niet ruig en deze auto is gewoon van mij
Ja 't is goed met je, kerel.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
17-jarige VMBO'er die gaat joyriden met de auto van z'n ouders dan.
wat maakt dat nou weer uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef antfukker het volgende:
Wat voor auto, want als dat ding toch niet zoveel waard is maakt het toch niks uit..
Ik zie iemand liever een deuk in een peugot 106 trappen dan in een Tesla.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef kovenant het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit.
omdat je een oude telefoon hebt mag ik hem zeker kapot gooien, is toch weinig waard.
mensen hebben met hun poten van andersmans spullen af te blijven of het nou ¤0,01 of ¤450,- is.
als het mijn peugeot 106 is zie ik liever iemand een deuk trappen in een tesla.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik zie iemand liever een deuk in een peugot 106 trappen dan in een Tesla.
Als beide auto's van mij zouden zijn zie ik ze liever een deuk trappen in de Peugot 106.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef kovenant het volgende:
[..]
als het mijn peugeot 106 is zie ik liever iemand een deuk trappen in een tesla.
Een redelijk waardevolle engelse sportwagen, en engelse auto's zijn per definite duur als ze bij de garage staanquote:Op donderdag 25 september 2014 12:35 schreef antfukker het volgende:
Wat voor auto, want als dat ding toch niet zoveel waard is maakt het toch niks uit..
als ze beide van mij waren zag ik ze liever een deuk trappen in de auto van de buren.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als beide auto's van mij zouden zijn zie ik ze liever een deuk trappen in de Peugot 106.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |