Je hebt bij de action (ja ik weet actionquote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het omdat ik anders steeds de verkeerde toets aantik
Motorisch loop je achter?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef hugecooll het volgende:
Ik gebruik het omdat ik anders steeds de verkeerde toets aantik
Nah, waarschijnlijk te dikke fikken of te kleine toetsenquote:
Mijn duimen zijn ook dik, geen excuus!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk te dikke fikken of te kleine toetsen
edit: mijn twee duimen zijn net zo breed als mijn on-screen keyboard
JA NOU!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn duimen zijn ook dik, geen excuus!
Zo'n ouwe Samsung Galaxy Acequote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
. Maar ik heb een OnePlusOne, jij?
Oh, stop maar. Je mag echt wel updaten hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n ouwe Samsung Galaxy Ace
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh, stop maar. Je mag echt wel updaten hoor.
Galaxy Ace, heb een vriend die een Galaxy Ace had. Had er een nieuwe versie opgezet, veel lichter. Nog steeds Was dat ding traag.quote:
Meh, ik gebruik 'm niet zo vaakquote:Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Galaxy Ace, heb een vriend die een Galaxy Ace had. Had er een nieuwe versie opgezet, veel lichter. Nog steeds Was dat ding traag.
Nu heeft hij op mijn advies een Moto E gekocht. Topding zegt hij en Is maar 120 euro.
Zou ik ook kopen als ik jou Was.
Tja, maar toch, 120 euro voor een standaard smartphone, erg goed en je bent er echt aan toe. Erg goede value voor dat toestel. Soepel ding.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, ik gebruik 'm niet zo vaak
Oh haha dacht typfoutquote:
Klopt, maar de applers komen er nu pas achterquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat? Swype is niet alleen voor Apple hoor.
Nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Spraakherkenning is veel makkelijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |