Ik heb dit topic zelf weer geopend, hoeft dus niet gesloten te worden. Dat vroeg ik alleen omdat Snowballed ondanks mijn vraag tóch een nieuw topic opende. Iets wat bij persoonlijke topics nog altijd not done is!quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.
Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
Wie heeft het over wraak? Ik zeg alleen dat ik dan ook iets leuks wil gaan doen. Dat mijn vriend hetgeen niet leuk zou hebben gevonden kan ik niks aan doen. Ook hij moet mij vertrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Lekker wraak nemen op elkaargoede relatie dat.
Echt...WTF. Lekkere relatie heb je dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Mijn vriend en die vriend van hem gaan naar kamasutra, dus ik dacht: dan ga ik ook iets leuks doen. Ik was van plan om een leuke goeie vriend van mij te meeten. Wetende dat mijn vriend dat ook niet leuk zou vinden. Maar hee, hij iets leuks, dan ik ook.
Die goeie vriend vond het hartstikke leuk dat we elkaar zouden zien. Hij had zelfs al zijn afspraken gecanceld, zo graag wil hij me zien. Ik was gelijk al wat nerveus.
Even de vraag waarom ik die dag niks leuks mag gaan doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Echt...WTF. Lekkere relatie heb je dan.
Wie zegt dat ik vreemd zou gaan? Die aanname maak jij meteen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
expres met een 'leuke' kerel afspreken is wel heel erg apart. had lekker met een vriendin naar een peepshow in amsterdam gegaan ofzo.
Je gaat met iemand afspreken, wetende dat je vriend het niet leuk gaat vinden...quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wie heeft het over wraak? Ik zeg alleen dat ik dan ook iets leuks wil gaan doen. Dat mijn vriend hetgeen niet leuk zou hebben gevonden kan ik niks aan doen. Ook hij moet mij vertrouwen.
ik zeg daar helemaal niks over drollenkop. ik zeg toch afspreken?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:21 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vreemd zou gaan? Die aanname maak jij meteen.
Dat kan toch allerlei redenen hebben?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je gaat met iemand afspreken, wetende dat je vriend het niet leuk gaat vinden...
Je kan ook iets leuks gaan doen zonder hem dwars te willen zitten. Klinkt toch echt als een soort wraak. Why?
Zie het stuk tekst wat ik van je gequote heb...het gaat niet om het iets leuks willen doen, maar om het afspreken met een vriend, om je eigen vriend dwars te zitten...en vervolgens aangeven dar je nerveus was omdat die vriend je graag wilde zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Even de vraag waarom ik die dag niks leuks mag gaan doen?
Waarom is het volgens jou kinderachtig?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
kan ja..wauw wat focking kinderachtig dit zeg
make that the cat wisequote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Wie heeft het over wraak? Ik zeg alleen dat ik dan ook iets leuks wil gaan doen. Dat mijn vriend hetgeen niet leuk zou hebben gevonden kan ik niks aan doen. Ook hij moet mij vertrouwen.
Op wat voor manier is dit geen wraak nemen dan? Een leuke avond hebben zou prima zijn, hem daarmee dwars willen zitten is wraak nemen. Zie je dat nou zelf niet of?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Ik was van plan om een leuke goeie vriend van mij te meeten. Wetende dat mijn vriend dat ook niet leuk zou vinden. Maar hee, hij iets leuks, dan ik ook.
Ik sprak niet met hem af om mijn vriend dwars te zitten. Als dat zo was had ik het allang gezegd tegen hem dat ik met die vriend af wilde spreken. Dat wilde ik op het laatste moment doen. Dus je aanname dat ik mijn vriend dwars wil zitten klopt hierdoor niet meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zie het stuk tekst wat ik van je gequote heb...het gaat niet om het iets leuks willen doen, maar om het afspreken met een vriend, om je eigen vriend dwars te zitten...en vervolgens aangeven dar je nerveus was omdat die vriend je graag wilde zien.
Je zegt zelf dat je hem dwars wil zitten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem af om mijn vriend dwars te zitten. Als dat zo was had ik het allang gezegd tegen hem dat ik met die vriend af wilde spreken. Dat wilde ik op het laatste moment doen. Dus je aanname dat ik mijn vriend dwars wil zitten klopt hierdoor niet meer.
Of begrijp ik nu de signalen die je geeft over je grenzen niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Ik was van plan om een leuke goeie vriend van mij te meeten. Wetende dat mijn vriend dat ook niet leuk zou vinden. Maar hee, hij iets leuks, dan ik ook.
Nee? Want als je het op het laatste moment zou zeggen, zou je hem niet dwars zitten? Kleuterquote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik sprak niet met hem af om mijn vriend dwars te zitten. Als dat zo was had ik het allang gezegd tegen hem dat ik met die vriend af wilde spreken. Dat wilde ik op het laatste moment doen. Dus je aanname dat ik mijn vriend dwars wil zitten klopt hierdoor niet meer.
Op welk deel van die quote slaat "make that the cat wise"? Op wraak of op het vertrouwen?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
make that the cat wise
[..]
Op wat voor manier is dit geen wraak nemen dan? Een leuke avond hebben zou prima zijn, hem daarmee dwars willen zitten is wraak nemen. Zie je dat nou zelf niet of?
In dat stukje zeg ik niet dat ik hem dwars wil zitten. Ik zeg alleen dat mijn vriend het niet leuk zou vinden. Ik vind het niet leuk dat ze naar kamasutra gaan, hij gaat wel. Is dat dan ook dwars zitten?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je hem dwars wil zitten.
[..]
Of begrijp ik nu de signalen die je geeft over je grenzen niet?
Dat heb ik in het vorige topic verteld.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef zarGon het volgende:
Heb je al met hem gesproken?
En dit soort spelletjes maken het er echt niet beter op.
Wraak. Als je zelf niet inziet dat je dit aan het doen bent, of het niet wil zien, dan hoop ik dat je vriend het snel uitmaakt. Als je eenmaal begint met wraak nemen op de ander kun je er net zo goed mee ophouden.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Op welk deel van die quote slaat "make that the cat wise"? Op wraak of op het vertrouwen?
Op allerlei manieren. Ik deed het niet om hem dwars te zitten, dus is er geen sprake van wraak nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |