Vanwaar deze haat opeens?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:01 schreef Fushia2 het volgende:
Modieus ben je mss wel, maar bent wel lelijk. Je hebt een zieke dikke dikke dikke neus kerel![]()
Wickedquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha nog steeds boos om die naaktfoto's van je en dat ik ze plaatste in die chat? Ik vroeg mij trouwens af hoe voelt het om als domme sletje bedrogen te worden, gebruikt, anderhalf jaar lang en er dan achter te komen dat je niet zijn echte vriendin was maar gewoon een pleasantje in een ander stadje terwijl jij van hem hield?
Ik kan me zo'n gevoel niet voorstellen. Zou heel kut moeten zijn als je jezelf al die tijd jezelf had voorgelogen terwijl je zoals gewoonlijk niks betekende.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha nog steeds boos om die naaktfoto's van je en dat ik ze plaatste in die chat? Ik vroeg mij trouwens af hoe voelt het om als domme sletje bedrogen te worden, gebruikt, anderhalf jaar lang en er dan achter te komen dat je niet zijn echte vriendin was maar gewoon een pleasantje in een ander stadje terwijl jij van hem hield?
Ik kan me zo'n gevoel niet voorstellen. Zou heel kut moeten zijn als je jezelf al die tijd jezelf had voorgelogen terwijl je zoals gewoonlijk niks betekende.
Doe niet zo lullig, ze kan er niks aan doen dat ze zo'n naieve doos isquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jezelf verdedigen op je kloon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, ze kan er niks aan doen dat ze zo'n naieve doos is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |