Zou ik getrolled zijn? En waarom zou je dan als troll zoveel neppe bankrekening met verschillende saldo's maken?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:20 schreef KoeInDeKont het volgende:
Gewoon een neppe bank app natuurlijk, kun je zelf invullen wat er op je rekening staat.
Voor de dames en je moet onder de 100k blijven, alles daarboven ben je kwijt als de bank omvalt. Dus extra realistisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou ik getrolled zijn? En waarom zou je dan als troll zoveel neppe bankrekening met verschillende saldo's maken?
Ipv 1 met veel geld.
Denk het niet dus.
Je wil vast gewoon je kontje aan hem verkopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
Of zal ik hem gewoon versieren en zeggen dat ik homo ben en bij de 1ste date met zijn geld ervan door gaan.
Dat niet willen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je wil vast gewoon je kontje aan hem verkopen.
Nah, stel alleen mijn pener ter beschikking aan zaadvragende dames.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet je kont verkopen achter station Woerden zoals Boudewijn.
Doen alsof je geen maagd bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nah, stel alleen mijn pener ter beschikking aan zaadvragende dames.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:35 schreef PandaDrop het volgende:
Burgers met veel geld gaan niet met OV
Zakelijke rekeningen bekijken op je mobiel tijdens prive in een bus?quote:Op donderdag 25 september 2014 01:50 schreef Bucketlist het volgende:
Waren het wel privé rekeningen? Voor hetzelfde geld keek hij naar het zakelijke overzicht, dat zou ook de hoeveelheid rekeningen verklaren.
Maar goed, zoiets is dan weer niet te koop.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
ik ben een modieuze knappe kerel met een knap kapsel
Oh ik stel me beschikbaar voor een one on one met jou.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:22 schreef -supergirl- het volgende:
Het enige wat me opviel in die lap tekst was: 'en ik ben een modieuze knappe kerel'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Looooooooool
TS no offence maar ik zou nog eerder een trio houden met blondje en braddie dan dat ik binnen een straal van 5 meter in jouw buurt kom._______
Als jij de enige man op aarde was dan werd ik per direct lesbienne.![]()
Maar verder no offence hoor
Haha nog steeds boos om die naaktfoto's van je en dat ik ze plaatste in die chat? Ik vroeg mij trouwens af hoe voelt het om als domme sletje bedrogen te worden, gebruikt, anderhalf jaar lang en er dan achter te komen dat je niet zijn echte vriendin was maar gewoon een pleasantje in een ander stadje terwijl jij van hem hield?quote:Op donderdag 25 september 2014 07:22 schreef -supergirl- het volgende:
Het enige wat me opviel in die lap tekst was: 'en ik ben een modieuze knappe kerel'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Looooooooool
TS no offence maar ik zou nog eerder een trio houden met blondje en braddie dan dat ik binnen een straal van 5 meter in jouw buurt kom._______
Als jij de enige man op aarde was dan werd ik per direct lesbienne.![]()
Maar verder no offence hoor
Nee. Ze had te dunnen heupen, zou niet neuken.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:48 schreef Robbert. het volgende:
Zoveel geld en toch in de bus zitten?
Die meid achter je nog gepakt?
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha nog steeds boos om die naaktfoto's van je en dat ik ze plaatste in die chat? Ik vroeg mij trouwens af hoe voelt het om als domme sletje bedrogen te worden, gebruikt, anderhalf jaar lang en er dan achter te komen dat je niet zijn echte vriendin was maar gewoon een pleasantje in een ander stadje terwijl jij van hem hield?
Ik kan me zo'n gevoel niet voorstellen. Zou heel kut moeten zijn als je jezelf al die tijd jezelf had voorgelogen terwijl je zoals gewoonlijk niks betekende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |