Einde verhaalquote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
Die buigende telefoon is wel weer een extra beetje flexibiliteit, dat is hip.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
Smaken verschillen maar ik vind het design niet mooier.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb nog een Nexus 4, design is mooier dan iedere iPhone versie, buigt niet én is 2x zo goedkoop.
Als de iphone 6? De iphone 4 kan ik nog inkomen maar de 6 is echt lelijker. De achterkant is met die strepen en de opstaande camera een mislukt ontwerp.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar ik vind het design niet mooier.
De One M8 zal voorlopig wel even het mooiste toestel blijven denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als de iphone 6? De iphone 4 kan ik nog inkomen maar de 6 is echt lelijker. De achterkant is met die strepen en de opstaande camera een mislukt ontwerp.
smaken verschillen. Vind de m8 supermooi, ,maar ook mi4, nexus 5 en ja... ook de iPhone 4s vind ik vetquote:Op donderdag 25 september 2014 16:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De One M8 zal voorlopig wel even het mooiste toestel blijven denk ik.
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
iKitquote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hun niet boeit. Ze komen telkens maar weer met underwhelming stats, specs, design, mogelijkheden en ze blijven het toch gewoon kopen. Het zal toch wel rechtgeluld worden door een fanboyquote:Op donderdag 25 september 2014 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heeft apple die breekbaarheid niet getest?
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat het hun niet boeit. Ze komen telkens maar weer met underwhelming stats, specs, design, mogelijkheden en ze blijven het toch gewoon kopen. Het zal toch wel rechtgeluld worden door een fanboy
"andere toestellen hadden het ook EN dus boeit het niet want Appel"quote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.
DUDEquote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten rechtpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |