In het vorige topic zag ik toch echt lui die het probeerde goed te pratne. Gebruikersfout. Zoals altijd bij Apple. Apple werkt perfect, nooit problemen maar zodra er ook maar IETS mis gaat dan ligt het aan de gebruikerquote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef 70N het volgende:
Wat een onzin! Als je je horizon verbreed inplaats van snel weer een vinger te wijzen met hypocriete argumenten! Zat video's te vinden van andere telefoons die ook buigen als je er extreem hard op gaat drukken! Maar hier zitten een stelletje domme Andries gebruikers die het niet kunnen hebben dat ze te arm zijn voor een goeie telefoon
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.
[ afbeelding ]
iRollerquote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.
[ afbeelding ]
kan niet, apple is alleen voor de rijken !quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Duzzy het volgende:
Op het nieuws zag je dat paupers met bontkraagjes en ander laag opgeleid tuig voor de Applestore zatenschapenvolk..
Die drinken nog steeds champagnequote:Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die trots zijn op de naam van het bedrijf waar ze hun geld naartoe overmaken
Er is vast ergens een marketingafdeling enorm trots op jullie
Ik moet het stukje even opzoeken.. kan je zelf oordelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan niet, apple is alleen voor de rijken !
Sinds wanneer ben je rijk als je ¤800 kan aftikken?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gevonden!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef Flammie het volgende:
http://9gag.tv/p/aKo3O7/a(...)ducing-bend?ref=fbl9
zijn niet mijn woordenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je rijk als je ¤800 kan aftikken?
wat een mongolen. Ook dat er een sociaal psycholoog aan bod komt om het bizarre gedrag van die fanbois te verklaren, ook hij noemt het religieusquote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-een-apple-en-een-ei
Wat een tjappies zijn dit
lolquote:Op donderdag 25 september 2014 19:40 schreef Dutchguy het volgende:
Oops, dit wil je niet op Bloomberg hebben: http://www.bloomberg.com/(...)iphone-stumbles.html
dat is waarschijnlijk omdat het voor hun een hele smak geld is en ze het zo willen "compenseren"quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Nikmans het volgende:
Overigens ZONDER ME IN DEZE KANSLOZE DISCUSSIE TE WILLEN MENGEN is het wel treurig om een mocrofoon te bestempelen als 'gadget voor rijke mensen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |