Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:56 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Wat doe je dom met je jihad opmerkingen, het gaat hier om een product niet over mensen.
Ja natuurlijk kan dat, en dat zou een enorme fuck up zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat hoop je althans. Het kan ook een serieus probleem worden. We weten nog niet hoeveel iPhones dit gaat treffen. En het straalt natuurlijk wel af op Apple.
nee, je komt nogal hyper overquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.
feit: de iPhone6 buigt wel heel makkelijk
feit: iOs8.1 was een kutrelease, dit bevestigde Apple reeds zelf
feit: Apple marktaandeel daalt.
ik weet dat het je niet zo goed uitkomt, maar my god.. wees eens objectief. Ik vond de iPhone4 ook echt een schitterende telefoon, maar dit is toch gewoon Apple onwaardig?
ik denk omdat appleliefhebbers net een sekte zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat, en dat zou een enorme fuck up zijn.
Maar waarom worden mensen daar zo gelukkig van?
omdat ik niet degene ben die stelt dat een specifiek toestel voor sloebers is, een specifiek toestel geen ENKEL mankement vertoont en een enkel specifiek toestel superieur is en de godfather is van alle andere toestellen. Dat stel ik niet, dat stellen specifieke religieuze iPhone users die hun hemelse toestel op een voetstuk plaatsen waarbij het een immuniteit heeft op elke vorm van kritiek("het zal wel aan de gebruiker liggen", en als het een ander toestel betreft: "zie je wel dat het zuigt".. dat heet confirmation bias in de psychologie).quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?
Ik ben objectief, maar ik word door mensen als jij gedwongen om een standpunt in te nemen terwijl ik overduidelijk al zeker 1000 euro eigen geld heb uitgegeven aan Androidtoestellen?
Waarom kan een Androider niet accepteren dat mensen iPhone prefereren en moet een Appleuser zich de godsganse dag verdedigen tegen Androidamoebes?
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik denk omdat appleliefhebbers net een sekte zijn.
Apple is een religie en daarom wordt kritiek weggehoond. Het ligt aan de gebruiker, het formaat van het scherm is precies goed, widgets zijn overbodig etc etc. Apple is onfeilbaar.
potje 250$ headsup op pokerstars doen? nu?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:13 schreef Wing het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet betalen, daarom zeiken jullie het af.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.
Alleen al hier op FOK! en zeker op tweakers kan je tientallen topics vinden waarin mensen heel normaal reageren, vragen stellen, kritisch zijn en klagen, net als bij Android en Windows Phone.
Je laat je beinvloeden door oa nu.nl etc die aandacht besteden aan die 20 mensen die voor de Applestore liggen nu en doet alsof elke iPhoneuser hetzelfde is. Je gaat voorbij aan mensen die hun trouwdag in Androidstyle doen bijv.
ja er zijn enorme droeftoeterige Appleusers, maar er zijn ook mensen met een Androidtattoo.
ben je een vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.
Alleen al hier op FOK! en zeker op tweakers kan je tientallen topics vinden waarin mensen heel normaal reageren, vragen stellen, kritisch zijn en klagen, net als bij Android en Windows Phone.
Je laat je beinvloeden door oa nu.nl etc die aandacht besteden aan die 20 mensen die voor de Applestore liggen nu en doet alsof elke iPhoneuser hetzelfde is. Je gaat voorbij aan mensen die hun trouwdag in Androidstyle doen bijv.
ja er zijn enorme droeftoeterige Appleusers, maar er zijn ook mensen met een Androidtattoo.
Ik begrijp jou niet, maar goed ik heb dan ook geen 20 jaar martial arts gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
potje 250$ headsup op pokerstars doen? nu?Of anders medium stake?
nee, een fanboi die pretendeert objectief te zijn en zwaar beledigd is.quote:
hij heeft geeneens een iphonequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, een fanboi die pretendeert objectief te zijn en zwaar beledigd is.
jawel evenals een s4 en dus is ie van elke markt thuis en weet ie alle nadelen van elk android toestel op de marktquote:
wauw zeg, held op sokken ditquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
jawel evenals een s4 en dus is ie van elke markt thuis en weet ie alle nadelen van elk android toestel op de markt
er is ook nog het gouden-windows-phone-kalfquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef HeatWave het volgende:
Jullie hebben me nu inmiddels wel overtuigd met geweldige argumeten hoor.
1 keer fanboi roepen is sterker dan alle onderbouwde posts van mij.
HEIL ANDROID!
Is idd een prima OS, heb zelf een HTC titan gehad die helaas niet naar WP8 werd geupdated en een HTC 8x die ik aan een vriendin heb gegeven. Mooie IU, werkt goed, vind alleen de lijst apps die niet op je homescreen staan maar in 1 lange lijst niet zo handig en er zijn nog relatief weinig apps voor, maar het zit verder verdomd goed in elkaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:30 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
er is ook nog het gouden-windows-phone-kalf
gast, je kunt toch niet anders dan stellen dat je holy iPhone6 een epic fail isquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef HeatWave het volgende:
Jullie hebben me nu inmiddels wel overtuigd met geweldige argumeten hoor.
1 keer fanboi roepen is sterker dan alle onderbouwde posts van mij.
HEIL ANDROID!
Waarom, en nu dus wel even goed opletten he, je zegt iPhone6, niet 6+.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast, je kunt toch niet anders dan stellen dat je holy iPhone6 een epic fail is
iphone6 geen goede specs die is gewoon het mindere broertje van de 6+quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, en nu dus wel even goed opletten he, je zegt iPhone6, niet 6+.
Heb ook nog een lumia gehad, nu android en in feite was die lumia beter dan die android, zat heel goed ineen idd. Een beetje te goed. Fabrikanten willen van hun apparaat dat de mens er continue mee bezig is. Daarom maken ze alles slick en intuïtief maar eigenlijk vind ik die evolutie van dat de mens continu verbonden verbonden moet zijn met technologie niet zo een goede evolutie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is idd een prima OS, heb zelf een HTC titan gehad die helaas niet naar WP8 werd geupdated en een HTC 8x die ik aan een vriendin heb gegeven. Mooie IU, werkt goed, vind alleen de lijst apps die niet op je homescreen staan maar in 1 lange lijst niet zo handig en er zijn nog relatief weinig apps voor, maar het zit verder verdomd goed in elkaar.
Geen goeie specs heb je inmiddels al toegegeven dat je liep te trollen en dat de eerste benchmarks wel weer erg goed zijn vergeleken met de huidige Androidtoestellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
iphone6 geen goede specs die is gewoon het mindere broertje van de 6+
de 6+ is gewoon lekker buigzaam inderdaad
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen goeie specs heb je inmiddels al toegegeven dat je liep te trollen en dat de eerste benchmarks wel weer erg goed zijn vergeleken met de huidige Androidtoestellen.
Ik vind het prima als je alleen maar overal wil trollen, maar dan moet je niet in andere topics opeens heel redelijk doen en hier opeens niet als je met dezelfde mensen in discussie gaat, blijf dan overal in je flamemodus, dan houden we het eerlijk.
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaadquote:
volgens mij huilt ie lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.quote:
ik dacht dat jij je case zou resten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
Zie je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je case zou resten?
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:47 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij liever
volgens mij zou hij ook een veel minder grote bek hebben zonder dat kleurtjequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release.
heeft ie niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
hup, nog een anuslikkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeft
je ijlt echtquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,
En zie je, ik heb er nog steeds geen slot op gezet, zoals je wederom loog.
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
je ijlt echtben je dronken ofzo?
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.
Antwoord eens netjes, waarom lieg jij in dit soort topics?
Kan je er zelf niet opkomen? De vraag alleen al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:01 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
![]()
doe wat aan je sociale cognitie man, dit moet een grap zijn
er zijn sociale trainingen voor lui zoals jij die alles uber serieus nemen
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Om en nabij 0.0000006% van alle iPhone 6 eigenaren heeft dit probleem. Nou, poepoe
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topicquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.
Dit is KLB kneusquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.
Verder zitten er in de Apple topics ook geen Apple fanboys die zeggen Apple is geweldig, want die weten blijkbaar wel beter. Dus wie niet luisteren wil... gewoon niet meer op in gaan
Het is ook gewoon onnodig duur, waarom zijn Apple producten vaak 2 of 3 keer zo duurder dan andere producten die vaak net zo goed (of vaak zelfs beter) werken? Ik vind het nergens op slaan eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ALS het zo is.
Maar er is een major update, kijk naar Windows bijv, bij elke nieuwe versie doen bepaalde programma's het niet en zijn er soms issues met hardware/drivers. En niemand gaat als een jihadist het net op om overal maar te verkondigen dat MS dood moet en ook gaat.
Apple brengt een nieuwe versie uit, een aantal apps zijn er nog niet klaar voor, en Apple is de weg kwijt en het is nu (voor de 15de keer denk ik) nu echt op sterven na dood, gelukkig maar want ik heb ZO'N last van dat andere mensen een ander merk gebruiken!
Bij elke Androidversie kan het het ook vergeten dat je oude apps het doen hoor, maar dat is prima en dat hoort zo?
Waar komt die haat jegens Apple toch vandaan?
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller isquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topic![]()
Maar goed, een telefoon van 1.000 euro kopen (met deze specs) is sowieso al
Het is natuurlijk maar de vraag of die 9 gevallen geloofwaardig zijn, ik heb zo mijn vermoedens van niet. Ik vond het wel opvallend dat ook de reviewer van Wired er achter kwam dat zijn iPhone 6 Plus gebogen was zonder dat hij het wist:quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Ik weet niet hoeveel iPhones 6 er al zijn verkocht, maar het eerste weekend al ruim 10 miljoen.
Er zijn 9 gevallen bekend waarbij de telefoon is gebogen. Dat is 0.0000009%.
Maar ja, het is Apple hè, dus de pers en hele hordes haters zien hun kans schoon om Apple even goed door de mangel te halen
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphonequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Voor mij heeft dit nooit uitgemaakt. Ik vind die race om milliseconden te dwaas voor woorden eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren, ik ga niet topics openen over hoe kut ik Android vind (wat ik niet vind, alleen minder dan iOS).quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Stoer op het schoolplein natuurlijk, terwijl voor het merendeel van de gebruikers een iPhone 4 of Samsung S2 ook prima zou voldoen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Ja, dat is wel waar. Een android device is na een paar jaar heel wat minder waard. In feite zijn ze allebei in hetzelfde bedje ziek. Kopen om 'mee' te zijn. Alleen heeft Apple er meer een 'exclusiviteit' item van gemaakt. Marketing van dat product is verdomd goed en ook nog tezamen met de kwaliteit ervan maakt het wel een topmerk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Wow, HELD!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Dat je reactie een beetje dom is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar wat wil je zeggen?
Ik lees behoorlijk wat kritiek in die review, ook kritiek die ik al aangaf en waarvoor ik werd afgebrand. Het Is inderdaad gewoon karig.. Mail jij tweakers even dat Specs niet boeien?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.
Ok kneusje, tering wat een niveauquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is KLB kneuskijk even in het iPhone topic in DIG. Of voor mijn part op T.net.
En wat dan nog, wat wil je eigenlijk aangeven met deze post in dit topic? Dat de iPhone 6+ met IOS 8 wel goed is ofzo?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is KLB kneuskijk even in het iPhone topic in DIG. Of voor mijn part op T.net.
En wat dan nog, wat wil je eigenlijk aangeven met deze post in dit topic? Dat de iPhone 6+ met IOS 8 wel goed is ofzo?
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, HELD!!![]()
Loop niet zo te janken man, de meeste Android gebruikers zal het een worst wezen wat voor telefoon iemand anders gebruikt. Sowieso een nutteloos 'argument' wat je hier aanhaalt. Calimerogedrag (iedereen pest mij als Apple gebruiker boehoehoe), en het voegt totaal niks toe aan de discussie, dit post je alleen maar om te laten zien wat voor genius jij denkt te zijn.
Fixed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Havoc het volgende:
Mensen die hater zijn van een merk en het zelfs beledigen.
apple vs. android
nike vs. adidas
etc, etc.
Valt me elke keer weer op dat de mensen elk ander merk dan hun eigen voorkeur koste wat het kost naar beneden willen halen. En waarom? Om te laten zien dat het merk waar zij zelf voor kiezen helemaal geweldig is en op deze manier zichzelf ervan proberen te overtuigen dat ze de juiste keus gemaakt hebben?
Iemand die puur op basis van het logo'tje iets afzeikt zou wat mij betreft meteen beter een spuitje lucht kunnen nemen. Als je hersenen al zo afgestompt zijn dat je niet eens meer op basis van de functionaliteit die je graag wilt kiest, kun je beter gewoon helemaal stoppen met ademen.
Wat een triestheid hier zeg.
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Zo'n post durven plaatsenquote:
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.quote:
Boeie enz.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsen die hebben meer dan 1gb RAM enz.
Waarom post je continu zonder inhoud?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:15 schreef very het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.
[..]
Boeie enz.
het is niet mijn argument gastquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:15 schreef very het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.
[..]
Boeie enz.
Omdat inhoudelijk reageren bij sommige mensen, zoals jij, gewoon onbegonnen werk is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom post je continu zonder inhoud?
??? Welk argument? Welke claim? Welk counterargument?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is niet mijn argument gastjij maakt de power ranger claim, niet ik
en dan kom je dan met zo een "counterargument"
Wou zeggen. Je kunt voor die prijs dus ook gewoon een nieuwe android kopen die gewoon beter is dna een oude iphone vna 4 jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsen die hebben meer dan 1gb RAM enz.
Aldus degene die dit zegt:quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo'n post durven plaatsen
Laat mensen gewoon in hun waarde.
quote:
Als het prima is, waarom dan dit soort reacties:quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Als iemand ondanks de 'probleempjes' met de nieuwe iPhone zo'n ding wil kopen, prima. Koopt iemand een Android of Windows toestel, ook prima.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef leolinedance het volgende:
Maar goed, een telefoon van 1.000 euro kopen (met deze specs) is sowieso al
Dat continu aanvallen Apple gebruikers is natuurlijk niet triest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Dat alsmaar verdedigen van Apple komt zo fucking triest over![]()
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wou zeggen. Je kunt voor die prijs dus ook gewoon een nieuwe android kopen die gewoon beter is dna een oude iphone vna 4 jaar oud
op hetzelfde vlak?????quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoor
Nouja, blijkbaar...want waarom anders niet vergelijken met een iphone van 3 jaar oud danquote:
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoor
Prijs vergelijking! geen kwaliteitsvergelijking... dat verliest een iphone van jaren oud hoor..quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar...want waarom anders niet vergelijken met een iphone van 3 jaar oud dan
250 voor een mi4, 269 voor een one+quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.
Dat bedoel ik meerof ja 350+ euro zijn die meestal.
Omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben. Daarom zijn ze dag in dag uit continu hun toestel aan het vergelijken met de iPhone. Daarom worden ze blij van elk stukje negatief nieuws over Apple. Daarom proberen ze tot in den treure Apple en Apple gebruikers naar beneden te halen. Om zichzelf beter te kunnen voelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?
Ik ben objectief, maar ik word door mensen als jij gedwongen om een standpunt in te nemen terwijl ik overduidelijk al zeker 1000 euro eigen geld heb uitgegeven aan Androidtoestellen?
Waarom kan een Androider niet accepteren dat mensen iPhone prefereren en moet een Appleuser zich de godsganse dag verdedigen tegen Androidamoebes?
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.
Dat bedoel ik meerof ja 350+ euro zijn die meestal.
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef R-Tech het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde users die Apple met hand en tand verdedigen hier
inderdaad want 16gb schijfruimte is beter dan 64gb schijfruimte, specs zeggen niet allesquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.
Dus ik moet elke keer maximaal 200 euro bijleggen om een nieuwe te halen.
En voor 200 euro ga je echt geen vergelijkbaar toestel vinden, dat is gewoon onzin.
Specs zeggen niet alles.
Je kent zo ook allemaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpen
Oppo find 7 heeft 32 gb en de nieuwe iphone heeft 16?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.
Dus ik moet elke keer maximaal 200 euro bijleggen om een nieuwe te halen.
En voor 200 euro ga je echt geen vergelijkbaar toestel vinden, dat is gewoon onzin.
Specs zeggen niet alles.
Net als dat het ook steeds dezelfde mensenzijn die Apple gebruikers constant aanvallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef R-Tech het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde users die Apple met hand en tand verdedigen hier
Ik vergelijk het toch niet met een telefoon van 2 jaar oud?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Oppo find 7 heeft 32 gb en de nieuwe iphone heeft 16?Je gaat me niet wijsmaken dat een oppo find 7 minder is dan een eeuwenoude iphone van 2 jaar rofl
dan zou je jezelf echt keihard voor paal zetten namelijk
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpen
Volgens mij is de iphone 6 699 euroquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik vergelijk het toch niet met een telefoon van 2 jaar oud?
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Een mi4 is weldegelijk vergelijkbaar met een IP6 en op sommige vlakken zelfs beter. 3gb ram ipv 1, 64gb ipv 16 enz. hij kost 231 exclusief verzendkosten i.i.g. Je gaat me niet wijsmaken dat die telefoon een prul is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Elk jaar mocro's over de vloer die goedkoop een iPhone willenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad want 16gb schijfruimte is beter dan 64gb schijfruimte, specs zeggen niet alles
Nee hoor, elk jaar mijn telefoon aan dezelfde kerel verkopen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Elk jaar mocro's over de vloer die goedkoop een iPhone willen
leuke quote, die zag ik ook staan op iCulture.comquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
They don't want a better camera, they want more megapixel.
They don't want a long-lasting battery, they want more milliampere.
They don't want a fast phone, they want a quadcore processor.
jij zegt dat specs niet alles zeggen. Jij vind 16gb ROM dus beter dan 32GB ROM als het maar van Apple is? ik zeg ook niet dat het alles zegt, maar 1000 euro voor zo een telefoon.. zelfs de door Heatwave geplaatste reviews over de iphone6 (tweakers) gaven aan dat het veel geld is en het dan behoorlijk karig is.quote:
quote:Zoals we van Apple gewend zijn, is ook deze iPhone met een beginprijs van 700 euro weer flink aan de prijs en dat het basismodel nog steeds slechts 16GB heeft, vinden we daarom erg karig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |