quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij fapt op faggotkakkertjes was al wel langer bekend.
val je op mannen dan? ik val normaal ook niet op die perfecte smooth looks omdat ik die mannen saai vind, ik val meer op persoonlijkheid. maar deze is (in white collar dan ) een leuk persoonquote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef Pulzzar het volgende:
Niet mijn type. Ik ken die acteur niet, maar beoordeeld van die foto's vind ik hem echt zo'n gladde uitstralingloze metro-mooiboy. Een man moet mannelijk en stoer zijn. Hij moet aantrekkelijk zijn door uitstraling en karakter en niet door een gezicht wat helemaal perfect is.
En toch is hij meer mans dan jijquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef Scorpie het volgende:
De gaydar gaat al gelijk af joh. Je ziet toch gelijk dat het een poepstamper is? Een ridder van het ronde poepgat? Een aarsflikker? Een rugrijder? Een zaadslikker?
Gerard Joling is meer mans dan Scorpie...quote:Op donderdag 25 september 2014 14:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En toch is hij meer mans dan jij
volgens mij moet jij nodig eens geraakt worden zuurpruimquote:Op donderdag 25 september 2014 13:39 schreef Dettol het volgende:
Leuke serie.
Mooie kerel.
Maar ook als hij hetero was zou hij jou niet raken hoor
Je mist een woordje.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij moet nodig eens een keer geraakt worden zuurpruim
Omdat hij op piemels zuigt en ervan droomt om in zijn kont gebonkt te worden, net zoals jij? Prima, laat hem maar meer mans zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En toch is hij meer mans dan jij
Hij heeft meer mannen in zich gehad, dat klopt ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef Dettol het volgende:
[..]
Gerard Joling is meer mans dan Scorpie...
Beter dat dan leven als eeuwige maagd op een zolderkamer in je ouderlijk huis. De enige sekspartner die jij ooit zal krijgen, is je rechterhand.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat hij op piemels zuigt en ervan droomt om in zijn kont gebonkt te worden, net zoals jij? Prima, laat hem maar meer mans zijn.
ik vind beledigingen niet opwindend.... en daarnaast ben ik al voorzienquote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef Dettol het volgende:
[..]
Je mist een woordje.
Kom jij mij raken?
Furrtelquote:Op donderdag 25 september 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind beledigingen niet opwindend.... en daarnaast ben ik al voorzien
Mijn vrouw moet hard om je homo grapjes lachen, gay cumbucket dat je er bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Beter dat dan leven als eeuwige maagd op een zolderkamer in je ouderlijk huis. De enige sekspartner die jij ooit zal krijgen, is je rechterhand.
Moet ik misschien toch een andere tactiek bedenken...quote:Op donderdag 25 september 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind beledigingen niet opwindend.... en daarnaast ben ik al voorzien
Gebruik geweld en verkracht haar!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Moet ik misschien toch een andere tactiek bedenken...
Wat een wereldidee!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Gebruik geweld en verkracht haar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |